Balea obľúbenci + vyhodnotenie 1 alebo 2 (2)

11/16/2012 02:10:00 PM

Predpokladám, že značka Balea je Vám dobre známa, v poslednom čase sa na blogoch objavuje veľmi často. Ich výrobky sa čoraz viac dostávajú aj medzi moje best. V tomto prípade teda určite neplatí, že kvalita=vysoká cena. Práve naopak. Okrem toho, svoj sortiment často obmieňajú a mnoho výrobkov patrí do limitovaných edícií, takže sa nemusíte báť, že ste už vyskúšali všetko.  

Dnes Vám teda predstavím 4 výrobky Balea, ktoré sú mojimi stálicami a na ktoré už nedám dopustiť. 


1. Balea krém na nohy s 10% urey.
Pre mňa určite najlepší krém na nohy, aký som kedy vyskúšala. Keď som bola mladšia a počula som o výrobku s obsahom urey (močoviny), určite by som sa ním nenatrela. Ale tak človek zostarne a keď nevie nájsť ani 1 krém, ktorý by jeho suchým nohám pomohol, prekoná aj takéto zábrany. V tomto prípade určite neľutujem. Krémik je fantastický, hutnejší a na dôkladné natretie stačí aj malé množstvo. Rozotiera sa dobre a vpíja pomerne rýchlo. Hydratačné účinky cítim aj po dlhšom čase. Je bielej farby a má jemnú nevtieravú vôňu, ktorá mi pripomína rumové pralinky. Balenie obsahuje 100ml krému, v zložení nenájdete ani jeden parabén a stojí orientačne okolo 1,79E. 

2. Balea gély na holenie - cmar a citrón, mlieko a broskyňa
Gély na holenie pre mňa nie sú položka, do ktorej som ochotná investovať veľké množstvo peňazí. Nevidím medzi nimi zásadný rozdiel, akurát tak vo vôni a farbe. Tieto géliky nahradili môj obľúbený z Lidl, ktorý sa pravdepodobne prestal vyrábať. Oba gély si svoju prácu robia poctivo. Pri kontakte s vlhkou pokožkou sa zmenia na hustú krémovú penu. Cmar a citrón je gél zelenej farby, ktorý vonia ako cheesecake s limetkou. Mlieko a broskyňa je krásnej lososovej farby a vonia ako broskyňový jogurt. Balenie obsahuje 150ml gélu, v zložení však figurujú parabény (cmar a citrón má 3, mlieko a broskyňa dokonca 4). Orientačná cena okolo 2,19E.

3. Balea telový peeling cmar a citrón 
Na blogu ste ho už možno registrovali v porovnaní telových peelingov. Článok TU.

4. Balea balzam na pery čerstvý grepfruit
Pri balzamoch na pery nie som vôbec náročná, keďže ani moje pery nie sú. Samozrejme, keď je vonku chladno zvyknem ich používať viackrát denne, ale bežne je to maximálne 1-2x. Väčšinou si pery pretriem ráno pred líčením, keďže niektoré hlavne trblietavé rúže zvyknú pery vysušovať. S hydratačným účinkom tohto balzamu som spokojná a okrem toho má príjemnú grepovú vôňu a chuť. Má obsah 4,8g, neobsahuje parabény a stojí približne okolo 2E.

Čo vy a Balea? Na čo nedáte dopustiť? :)

Vyhodnotenie rubriky 1 alebo 2 (2):
- VLNITÉ vlasy vyhrali nad rovnými (4:3 hlasom)
- GOSSIP GIRL vyhral nad Pretty Little Liars (4:3)
- ZMRZLINA vyhrala nad cheesecake (6:1)
- H&M vyhralo nad Zarou (5:1)
- PODPATKY vyhrali nad teniskami (6:1)

You Might Also Like

20 komentářů

  1. baleácke balzámy mám veľmi rada ;)
    1 alebo 2 dopadlo dobre až na vlasy :PPP tie sa s mojimi odpoveďaimi nezhodujú ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dáš mi tip na ešte nejaký dobrý balzam? tento už o chvíľu spotrebujem, a nemám náhradu :)

      Odstrániť
    2. ja mam momentalne mandarinkovy a je mnaaam :)

      Odstrániť
  2. je to aj moj oblubeny krem na nohy. ale ono to s mocom nema nic spolocne, predpokladam, ze preto to slovo "urea" neprekladaju

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, v podstate je to látka, ktorá sa vytvára počas odbúravania živín v organizme a vylučuje sa z tela... ale predpokladám, že tá ktorá je pridávaná do krému vznikla skôr synteticky :)

      Odstrániť
  3. peeling vyzerá veľmi dobre,baleu mám rada :)
    p.s.:pozývam ťa na začínajúci blog aboutLandD.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj výborne vonia :)
      ďakujem za pozvanie, určite sa prídem pozrieť :)

      Odstrániť
  4. milujem baleu, gél na holenie mám tiež - citrónový a je úžasný,hlavne vôňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len dúfam, že ten nebude limitovaná edícia, ako je peeling :)

      Odstrániť
  5. vidím, že sa cheesecake som hlasovala asi sama jediná :D s výrobkami balea súhlasím. ich krém na nohy je najlepší. aj keď je mi jasné, že je to zásluha len a len urey, ale predsa...oproti iným majú neskutočnú cenu :) peny na holenie mám tiež len od nich a ten peeling nepoznám, ale hrozne som sa zamilovala do žiaľbohu letnej limitky, kde mali mangovovanilkový sprchový sorbet... to bola báseň!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urea je zázrak :)
      ten sorbet som bohužiaľ minula :( ani som nevedela, že existuje, až pokým som o ňom nečítala na nejakom blogu...
      tak možno na nho niekde ešte natrafím :)

      Odstrániť
  6. Já mám s baleou dobré zkušenosti až na deodoranty, protože se mi po nich osypalo podpaždí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. deodoranty som ešte neskúšala, ale veľmi ma zaujíma ten kryštálový... trošku ma ale odrádza spôsob aplikácie... ktoré si mala ty? aby som sa im vyvarovala :)

      Odstrániť
  7. určitě zkusím ten balzám, už jsem na něj koukala v drogérce. tak jsem na něj zvědavá:)

    vacantfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj
    pozývam ťa na giveaway o úžasné vzorované pančucháče :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2012/11/giveaway-heart-patterned-tights-h.html
    KLEPI

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017