Parfémový wishlist

11/02/2012 11:49:00 AM

V poslednom čase sa mi nakopilo viacero parfémov, ktoré túžim vlastniť. Nepovedala by som, že som nejaký extra parfémový maniak, ale táto časť kozmetického priemyslu ma vždy fascinovala. Veľmi sa mi páčia všetky krásne farebné a tvarované flakóny aj tie voňavé zmesi, ktoré obsahujú. 

Mám rada hlavne ovocné parfémy, hlavne tie, ktoré obsahujú citrón alebo marakuju. Medzi moje obľúbené už dlhšie patria Moschino I love love, DKNY Be delicious alebo Salvatore Ferragamo Incanto Shine. Keď je vonku chladnejšie, nepohrdnem ani sladšími vôňami. Momentálne používam Chanel Chance a Calvin Klein Secret Obssesion. Ale zmena je život :) 


(zdroje obrázkov: images.pricemestatic.com, www.3dparfemy.cz, rubybox.co.za, image.srovname.cz, www.basenotes.net, www.fragrancescompared.com, buscape.com.br, www.comparestoreprices.co.uk)

1. LA PRAIRE Midnigt rain 
(H: gujava, frézia, pomaranč, mandarínka, S: slivka, jantár, orchidea, ľalia, Z: pačuli, pižmo, kašmírové drevo)
2. LANVIN Eclat D´Arpege
(H: orgován, citrón, S: pivonka, čaj, osmanthus, broskyňa, vistéria, Z: pižmo, ambra, céder)
3. VERSACE Yellow Diamond
(H: broskyňa, citrón, bergamot, neroli, S: frézia, mimóza, lekno, kvet pomarančovníka, Z: pižmo, drevo)
4. MARC JACOBS Daisy
(H: grepfruit, jahoda, fialka, S: kvetinové tóny, gardénia, Z: vanilka, drevo, pižmo)
5. DOLCE & GABANNA Light Blue
(H: citrón, jablko, zvonček, S: jazmín, bambus, ruža, Z: ambra, pižmo, céder)
6. GUCCI Flora by Gucci 
(H: pivonka, citrusy, S: ruža, ovocné tóny, osmanthus, Z: pačuli, santalové drevo)
7. JUICY COUTURE Viva la Juicy
(H: mandarínka, čierne ríbezle, S: jazmín, zimolez, gardénia, Z: ambra)
8. DKNY Be Delicous Fresh Blossom
(H: marhuľa, ríbezle, grapefruit, S: konvalinka, jazmín, ruža, Z: drevo, pleťový akord)

Aký je Váš obľúbený parfém? Aký používate momentálne? Máte niektorý z môjho wishlistu? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Odpovede
    1. Chloé už dlho používa moja mamka, je to krásna vôňa, ale na môj vkus veľmi decentná :)

      Odstrániť
  2. Ja mám citrusové vône tiež rada =) na jar by sa mi nejaká taká hodila, môžem začať postupne skúšať, ktoré si nám ukázala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že sa ti aj pri skúšaní niečo z toho zapáči a vyberieš si :)

      Odstrániť
  3. mám lanvin, mala som light blue, chcela by som dkny a odpadávam z flakóna la praire, nádhera! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten la praire som ani nemusela ovoňať a zamilovala som sa :)

      Odstrániť
  4. Tak minimálně polovinu bych brala také! Máme podobný nos :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada :)
      dáš mi ešte nejaký tip, čo vyskúšať? :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Z tohto wishlistu je asi najviac wanted :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017