V procese...

11/18/2012 06:33:00 PM

Tento víkend som konečne začala svedomito pracovať na diplomovke.. po prepísaní textu z asi 15 kníh, neviem koľkých zahraničných výskumov a snahe o zmysluplné skombinovanie textu som usúdila, že ani dnes nie je na to ten pravý deň :)

(www.keepcalm-o-matic.co.uk)
(www.jeps.efpsa.org)
(www.jeps.efpsa.org)
(www.keepcalm-o-matic.co.uk)
(www.keepcalm-o-matic.co.uk)
Ako ste na tom s prácami do školy vy? :)



You Might Also Like

12 komentářů

  1. držím palce! ;)
    ja by som chcela keep calm and HAKUNA MATATA :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som dnes chcela začať pracovať na bakalárke, ale, ako vždy, to odkladám na ďalší víkend :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vůbec nevím, o čem se na těch plakátech mluví :-))

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. preložím? :)
      1. zachovaj pokoj a píš svoju blbú diplomovku
      2. zachovaj pokoj a sformuluj svoje výskumné otázky
      3. zachovaj pokoj a použi APA štýl (spôsob písania výskumných prác podľa Americkej Psychologickej Asociácie)
      4. zachovaj pokoj a odvolaj sa na výskum
      5. zachovaj pokoj a napíš svoj výskumný projekt :)))

      Odstrániť
  4. drzim palce, ty si sikulka a zvladnes to ;) ja tiez odkladam a odkladam, ale uz musim nieco robit :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) už nech to máme za sebou ;)

      Odstrániť
  5. zbožňujem tieto Keep Calm texty :) verím , že ťa motivujú :) a na akú tému píšeš diplomovku? ja som rada, že to už mám za sebou
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja rovnako :)
      píšem o rozhodovacích kompetenciách u patologických hráčov, téma nie je zlá, len zdrojov je málo :)

      Odstrániť
  6. milujem "Keep calm..." :) mňa takéto veci ešte len čakajú, hádam bude aj mňa niečo také motivovať :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017