AVON telový krém a krém na chodidlá

12/04/2012 12:10:00 AM


Dnes som si opäť dala trošku pauzu od anglických výskumných článkov, aby som Vám mohla priniesť ďalšiu recenziu. A keďže moja úchylka na AVON trvá, dnes opäť 2 výrobky z ich telovej starostlivosti.

AVON Skin So Soft Signature Silk Nourishing Body Cream

Podľa popisu ide o zvláčňujúci hydratačný krém s obsahom rozjasňujúcich zložiek. Pokožku tela by mal zanechať žiarivú, hodvábne hebkú a neodolateľnú. S tým môžem len súhlasiť. Pokožka je na pohľad rozjasnená (pri umelom svetle v porovnaní s nenakrémovanou vyslovene žiari) a hebká. Po použití sa nekoná žiadne svrbenie ani šúpanie, len príjemný hydratovaný pocit. Farba je biela, konzistenciou je hustý ale nanáša a rozotiera sa ľahko. Vpíja sa rýchlo a nezanecháva lepkavý pocit. Patrí do ružového radu, charakteristického sladšou kvetinovou vôňou. Ako viete, kvetinové vône s absenciou akéhokoľvek ovocného tónu nie sú nič pre mňa, ale tomuto krému to odpustím. Vôňa je počas krémovania veľmi výrazná, ale po nakrémovaní vyprchá a cítite ju, len keď si privoniate blízko k pokožke (pre mňa je to v tomto prípade plus). Pre niekoho, kto má vyslovene rád výrazné voňavú pokožku ho teda neodporúčam. Tento krém by som skôr odporúčala ženám, ktoré majú rady kvetinové vône a trpia suchou pokožkou. Mimochodom, používa ho aj moja mamka, ktorá ma suchú pokožku a tiež je s ním veľmi spokojná.
Kým som sa dopátrala zloženia, bola to dlhá a bolestivá cesta. Nachádza sa na spodnej strane výrobku vo forme dvojitej nálepky (a keďže som si výrazne skrátila nechty, je to odlepovanie momentálne dosť nepríjemné). Samozrejme ma zloženie nepotešilo, obsahuje 2 parabény. Citlivky nech si teda radšej dajú pozor.
Inak, celý rad výrobkov SSS prešiel nedávno zmenou obalu, ale predpokladám že v zložení sa žiadne zmeny neudiali (na fotke ešte pôvodné balenie).
Krém ma objem 200 ml, v aktuálnom katalógu AVON (17) ho samostatne nenájdete, len v sete so sprchovým gélom za 6,90E, na parfums.sk je stála cena 3,25E.

AVON Foot Works Beautiful Shea Butter Foot Soufflé

 Druhým recenzovaným výrobkom je ľahký krémik na nohy s obsahom bambuckého masla. Hydratuje veľmi dobre, je to môj v poradí druhý najobľúbenejší krém na nohy. Pokožka je jemná, zvláčnená ale na tvrdšie časti pokožky je potrebné naniesť hrubšiu vrstvu. Je jemne žltej farby a má veľmi ľahkú až penovú konzistenciu. Rozotieranie je jednoduché a veľmi príjemné. Rovnako ako telový krém sa vpíja rýchlo a nezanecháva lepkavý pocit na chodidlách. Vôňa je typická, aká sa mi vždy asociuje s výrobkami starostlivosti o chodidlá. Popravde ju veľmi neviem opísať. Tento krém je teda určený pre každého, kto chce svoje chodidlá nakrémovať niečím hydratačným a zároveň zaujímavým.
Zloženie sa zase nachádzalo na spodnej strane téglika vo forme dvojitej nálepky (dali mi dnes zabrať). Našla som v ňom klasicky 2 parabény.
Objemovo má krém 150 ml. V aktuálnom katalógu AVON (17) ho nájdete v sete so škrabkou na päty za 4,90E. Na parfums.sk je stála cena 3,35E.

Máte nejaké skúsenosti s týmito výrobkami, alebo inými z radu SSS alebo Foot Works? Je niečo z týchto radov, čo používate a nedáte na to dopustiť? Alebo ste sa naopak v niečom dosť sklamali?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. mne všetky ich výrobky na nohy zatiaľ vyhovujú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zatiaľ nevyskúšala všetko, ale s tým čo som mala som bola spokojná :)

      Odstrániť
  2. prvý krémik mám vyskúšaný a páčil sa mi. Druhý som si nedávno kúpila, no zatial ešte netestovala, tak som zvedavá...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že budeš rovnako spokojná ako ja :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017