New In 5

12/07/2012 11:18:00 PM

Dnes Vám v skratke predstavím veci, ktoré sa mi za posledných pár dní nakopili :). Mamka bola na dovolenke v Prahe, takže mi doniesla nejaké vecičky, ktoré sa u nás zohnať nedajú. Plus nejaké vianočné darčeky, ktoré mi opäť uberú pár položiek z wishlistu.


1. Najlepšia čiapka z GATE, konečne si užívam nosenie čiapky (niekedy by som si čiapku na hlavu nedala ani za milión)
2. AVON telový krém s bambuckým maslom a čokoládou, nahradil môj doteraz používaný olivový (aj keď som ho pri otváraní skoro hodila do koša... dvakrát som sa na ňom porezala.. ale potom som ho ovoňala a usúdila, že by som v ňom chcela spať :D )
3. AVON šumivé gule do kúpeľa s vôňou brusníc a škorice (nekúpem sa často, ale ak áno, musím si to vychutnať)
4. PUPA Vamp! využila som víkendovú akciu všetky špirály za 3,90E a neľutujem (týmto ďakujem môjmu milovanému, že mi ju bol kúpiť ♥)
5. LUSH pleťová maska Cupcake (chcela som si ju kúpiť už počas svojej letnej návštevy Prahy, ale neodporúčali mi ju prevážať v horúčavách)
6. LUSH podkladová báza Jackie Oats (túto bázu mi mamka kúpila ako prekvapenie, keďže som si chcela kúpiť balíček Dermacol Matt Control - makeup a bázu - hlavne kvôli báze, ale u nás som videla len nevyhovujúci odtieň makeupu)
7. Balíček DERMACOL Matt Control make up a báza (zhodou okolnosti mamka hneď po ceste z LUSH-u natrafila v DM na tieto balíčky, tak teraz mám bázy dve)
8. ELIZABETH ARDEN True Love mini
9. MAC lícenka (môj prvý MAC ♥)
10. AVON parfém Outspoken by Fergie (moja nová zimná láska)

Na ktoré novinky by ste privítali recenziu? Čo máte nové vy? Dostali ste niečo pekné na Mikuláša?

PS: Zapojili ste sa už do GIVEAWAY?

Niečo o mojom drahom http://miropolca.blogspot.sk/2012/12/jakub-lenart-komix.html

You Might Also Like

12 komentářů

  1. krááása! tá čiapka je roztomilá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. stále ich ešte majú :)
      ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  3. Ten make-up s bazou si ako dobre kupila!
    Inak este stale trva predvianocna Ziaja giveaway tak sa nezabudni zucastnit: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka za pozvanie :) inak, zoženieš to aj u nás v DMke, stoja spolu približne 15E (čo je super, lebo samotná báza stojí okolo 9E a makeup tiež okolo 9E). Plus budeš mať v balíčku ešte aj hubky na nanášanie makeupu. Akurát že u nás je balenie v ponuke len s odtieňom 2. Len ja som veľká bleduľa, tak som zháňala s odtieňom 1 :)

      Odstrániť
  4. vidim, ze ciapka sa stala tento rok popularna:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nj, nejak sa mi nepáči stretávať v tom na ulici každú druhú :D
      ešteže bývam v malom meste :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017