Po-Vianočná Giveaway :)

12/01/2012 12:50:00 PM

Nastal čas na ďalšiu giveaway. Tento krát po-Vianočnú :)


Čo všetko treba urobiť?
- verejne ma sledovať cez GFC
- poteší aj bloglovin´ (nepovinné)
- do komentára napísať Váš email a čo si prajete nájsť pod stromčekom
- byť zo Slovenska alebo Čiech
+
- bonusový komentár si môžete pridať za zdieľanie tejto giveaway či už na Vašom blogu alebo FB (nezabudnite poslať odkaz na zdieľanie)

Giveaway ukončím 27.12. a žrebovať budem pomocou aplikácie giveaway drawing. 

A o čo hráme?
O balíček AVON, ktorý bude obsahovať 3 výrobky (2x dekoratívna kozmetika, 1x telová starostlivosť). Viac nepoviem :) 

You Might Also Like

34 komentářů

  1. ervulenka@seznam.cz
    Kabát a zimní boty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Splněno!:))
    Avon mám moc ráda, takže bych výhru moc brala:))

    heybeautiful@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zickie-kagerou@seznam.cz
    Foťáček a nějaké malé překvápko ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 19natt07@gmail.com
    notebook a nejaký ten objektív na nikon :) to by potešilo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veronika.bejdova163@gmail.com

    mňa by tak "skromne" potešila asi celá vianočná limitka Pupy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super, milujem prekvapenia :))
    Sledujem :) a čo by ma potešilo? Mňa teda poteší hocičo, všetky maličkosti, nejaké extra veľké darčeky nečakám :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zdieľam tu:
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=453526718015807&id=268226193278587
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nikol.oi@seznam.cz
    preju si tam najit cokoliv :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj,
    sleduju přes GFC :))
    přála bych si pod stromeček žádný stres pro všechny včetně mě .)

    hanik005@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. zizkozuz@seznam.cz
    Pod stromeček? Nevím jestli to je zrovna pod stromeček ale strašně si přeju abych se dostala na tu školu co chci!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. najradšej by osm našla nikonku ale vystačím si aj s nejakými knihami

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jůůůů, to bude aspoň překvápko :-)
    Já bych chtěla najít pod stromečkem novou zimní bundu a pekárnu na chleba :-)
    evelinsbook@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já bych si přála zrcadlovku, ale vím, že jí nedostanu:D Já dostala už několik předvánočních dárků, takže nic moc nečekám :)
    kackajunkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sdíleno: http://win-the-giveaway.blogspot.cz/2012/12/two-giveaways.html
    kackajunkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. sleduju jako Alabell, alca.vocelkova@gmail.com...knihyyy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sleduji tě. Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com
    A pod stromeček si přeji parfém Moschino - Pink Bouquet

    OdpovedaťOdstrániť
  17. RubyTheCrystal@gmail.com
    Hlavne byť šťastná. Aj keď je veľa vecí, ktorými by som nepohrdla :P

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Velmi by ma potesila sleek paletka oh so special :)
    andrea.kukuckova@mail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. velkou horu čokolády a knih :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Nič špeciálne to čo chcem zatial zhánam a neúspešne takže ma poteší aj nejaká maličkosť :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. tento rok som najväčší darček dostala už predčasne,takže pod stromčekom nechcem už nič :))
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Darček neriešim...ja sa teším na to jedlo! :D michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. mňa poteší všetko čo bude darované z lásky... :)

    reihlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Materialni darky si muzu koupit sama, proto se nejvic tesim na t atmosferu :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. terzah@altas.cz
    Já si přeji kulmu, tangle teezer, diář.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. kozmetiku :) .. lebo ostatne som uz dostala skor :)

    monikakrogmanova26@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Sdílím na mém blogu http://little-devil-simonchellii.blogspot.cz/ :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. doteraz som nevedela čo by som si vlastne želala, nemala som nič také vysnívané, ale teraz si prajem už konečne vyzdravieť, pretože mi to už lezie na nervy a potešilo by ma keby sa na štedrý večer nedrhnem a nekašlem za stolom


    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sledujem :-) Tento rok som nemala žiadne špeciálne prianie a tak to bolo čisto na Ježiškovi, čo pripravil.. Ja sa to dozviem až za pár hodín, ale som hrozne zvedavá...

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Zveřejnila jsem na mém blogu. Odkaz zde: http://brunettesgirlsdiary.blogspot.cz/2012/12/blog-post.html
    terzah@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. jelikož už je po vánocích, tak jsem pod stromečkem našla přesně to co jsem chtěla => kupu oblečení a kosmetiky, brazil keratin a tangle teezer:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. fiha, ja mam rada prekvapenia.. :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. je už po vianociach, takže napíšem asi čo som dostala :) hlavne kozmetiku, kabelku, krásne pyžamko, županek...a také maličkosti (není toho moc, a neni to hodnotné, ale ja som veľmi spokojná)
    janora78@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017