12.26.2012

Vianočný New In

Neviem ako vy, ale ja milujem články tohto typu na ostatných blogoch, takže som si ho nemohla odpustiť ani ja. Snáď Vás nebudem nudiť :)

U nás doma je nás na Vianoce vždy trochu viac. Okrem mamky a starého otca s ktorými bývam, k nám na Vianoce chodievajú aj ujo s tetou, sesternica s manželom a bratranec. Naozaj si neviem predstaviť, tráviť Štedrý deň len s mamkou a starým otcom. Je to u Vás podobné?

Tak a poďme k tým darčekom. Rozdelila som ich tak nejak do 3 kategórií na čítanie, obliekanie a kozmetiku (mám takú nejakú úchylku na kategorizovanie vecí, to bude asi tou školou :D). 


- Nové ELLE s diárom - polovicu decembra som strávila čakaním na nejaký pekný diár v slovenskej Emme a Eve. Bohužiaľ, ani jeden sa mi nepáčil - ten z Evy hlavne kvôli kruhovej väzbe, ktorá mi do kabelky prišla dosť veľká a nepraktická. Okrem toho, uprednostňujem skôr jednoduchšie a klasickejšie obaly, preto ma nezaujal ani ten z Emmy s modelkou na vrchu. Tento z ELLE je klasický, jednoduchý a v mojej obľúbenej farbe. Mám ho od mamky, ktorej moje neustále rozprávanie o diároch už liezlo na nervy. 
- Keďže sa zo mňa v poslednom čase stal milovník škandinávskych kníh, tak mi priateľ kúpil detektívku od Larsa Keplera (manželia, píšuci pod týmto pseudonymom) Hypnotizér. A od bratranca som si vypýtala tretí diel trilógie Milénium od Stiega Larssona. 


- Dvoje nohavice H&M+ v čiernej a slivkovej farbe. Tieto čierne nohavice sú už stálicou v mojom šatníku. Nielenže mi dobre sedia, ale vyhovuje mi aj ich rovný strih. Po farebných nohaviciach som túžila už dlho, ale nevedela som nájsť tie správne. A keď prišlo H&M vo svojej + kolekcii s farebným variantom mojich milovaných čiernych, musela som ich mať. Samozrejme, mamka ich už poznala, takže šli s tetou na istotu. 
- Set náramkov a spony do vlasov s kvetinovým vzorom mám od tety. Náramkov nikdy nie je dosť, akurát s takýmito sponami to neviem. Kto ma naučí? :)
- Štipce do vlasov sa nám doma permanentne lámu, takže mamka doplnila zásoby. 
- Retro kozmetická taštička od sesternice. Som pomerne zaťažená na taštičky a táto so skvelým dizajnom bude určite mojím verným spoločníkom. 


- Mamka ma každý rok pod stromčekom urobí radosť parfémom. Tento rok mi z wishlistu vyčiarkla Lanvin Eclat D´Arpege.
- V poslednom čase som sa začala čoraz viac zaujímať o prírodnú kozmetiku, takže pre sesternicu to bola jasná voľba a z Prahy mi doniesla čistidlo na pleť - Brusnicovú roládu a balzam na pery It started with a kiss z LUSH-u. Bratranec zase stavil na sprchový gél z Manufaktúry s vôňou hrušky a medu. 
- Tangle Teezer som si plánovala na základe množstva recenzií kúpiť cez parfums.sk, ale sesternica ma predbehla a zároveň veľmi prekvapila. 

Teraz po Vianociach sa sama ešte obdarujem novým telefónom, pravdepodobne to bude HTC Desire C. Máte ho niekto? Odporúčate, alebo skôr nie?

A aké boli Vaše Vianoce? Našli ste pod stromčekom niečo špeciálne? 

Plus pridávam bonusové fotky - s priateľom sme prvýkrát hrali Arkham Horror - náš spoločný Vianočný darček. Btw, tie fľaky na jeho bruchu vytvoril foťák :D




11 komentárov:

  1. nádhera lush a tangle t. by osm chcela veľmi rada ;)
    haha tie posledné foto :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z lushu mám asi najväčšiu radosť :) asi kvôli tej nedostupnosti :)
      ja neviem, prečo taký výraz nahodil :D

      Odstrániť
  2. tangle bol tohtoročný darčel, lanvin minuloročný :) milujem tú vôňu, priateľ sa vždy trafí a to mi vonia máločo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidím, že tangle bol tento rok mimoriadne obľúbeným darčekom :D
      priateľ ťa už dobre pozná, to vidno :)

      Odstrániť
  3. Jéééj, spoločenská hra sa mi páči tuším najviac :) Ja som kúpila frajerovi Hobita, tak to teraz stále drtíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hobit hra? Čo je to zač? :-O

      Odstrániť
    2. To je podľa toho filmu, čo teraz beží v kinách. Každý hráč ma dvoch trpaslíkov a spoločne bojujú proti zlobrom a podobným postavám a snažia sa dostať seba a Bilba Bublíka do cieľa :) Je to celkom fajn, sa mi na tom páči to, že hráči nehrajú proti sebe, ale spolu :)

      Odstrániť
    3. Jj, viem, Hobita poznám. Môj milovaný je dosť Tolkien-fil :D ale o hre som predtým nepočula :D
      Inak, aj Arkham funguje štýlom, že hrajú hráči spolu proti hre :)

      Odstrániť
    4. Môj je zas Hobitofil :D Takže som bola úplne nadšená, keď som tú hru úplne náhodou našla v Panta Rhei, dokonalý darček pre ňho :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017