Vianočný voňavý post

12/17/2012 08:44:00 PM


Stále sa môžete zapojiť do povianočnej giveaway!

Verím, že väčšina z Vás sa už svedomito pripravuje na Vianoce, nakupuje darčeky, ozdobuje izby, okná a podobne. Ja ako typický vysokoškolák stále veselo skúškujem a tak som tieto príjemné činnosti musela ešte na nejaký čas odložiť. Ako už viete, som človek pomerne zaťažený na vône a preto sa aspoň v tomto období snažím obklopiť aspoň vôňami, ktoré mi ten Vianočný čas priblížia. Prinášam Vám teda prehľad mojich voňavých Vianočných symbolov. 

(zdroj)
CHLOÉ CHLOÉ
                Začnem hneď parfémom Chloé Chloé. U mňa patrí medzi vône, ktoré nie sú úplne na dennodenné nosenie. Hodí sa mi skôr na výnimočné udalosti a teda aj na Vianoce (hoci moja mamka ju zvláda aj v lete). Popravde, svojím zložením ma vôbec neočarila – obsahuje väčšinou ťažšie kvetinové zložky – ale aj napriek tomu, to bola láska na prvé privoňanie. Dokonca aj môj drahý z nej býva unesený, keď sa ňou raz za čas navoniam. Ak by som ju mala charakterizovať, je to krásne jemná a nežná vôňa, zároveň však dostatočne výrazná. Na pokožke vydrží ozaj dlho. Dokonca mi flakón pripomína zabalený darček. Zloženie: hlava (liči, frézia, pivonka), srdce (magnólia, ruža, konvalinka), základ (céder, jantár, pižmo). Cena na parfums.sk je 61,17E za 75ml balenie.

(zdroj)
VARENÉ VÍNO
                Varené víno alebo punč sú nápoje, ktoré sa mi neodmysliteľne spájajú so zimou a hlavne Vianocami. Je jedno, či si vínko kúpim na Vianočných trhoch, vonku v príjemnej spoločnosti, alebo si ho uvaríme doma s mamkou a priateľom. Je to pre mňa symbol pohody a príjemné strávených chvíľ (a samozrejme tepla). Typické korenia, ktoré sa do vínka/punču pridávajú sú napr. badián, bergamot, klinčeky a samozrejme škorica. Práve škorica je pre mňa ďalším voňavým symbolom Vianoc. Trošku som sa pohrabala v zloženiach parfémov a zistila som, že celkom veľký počet ju obsahuje vo svojom zložení. Pre mňa zaujímavé sú najmä tieto: Moschino I love love (moja letná stálica), Dior Dolce Vita či Bvlgari Omnia (svojím zložením podľa mňa vyslovene Vianočný parfém).

(zdroj)
VIANOČNÉ PEČIVO
                Medovníky, perníky, vanilkové rožky, šuhajdy, atď. Myslím, že tu nie je čo dodávať, vôňa čerstvého pečiva je podľa mňa tá najlákavejšia. Škoda len, že u nás doma sa nepečie. Snáď si to potom vo vlastnej domácnosti vynahradím J

(zdroj) 
VOŇAVÉ SVIEČKY A BYTOVÉ PARFÉMY
                Sviečky sú klasika, ktorá patrí nielen na Vianočný stôl ale všeobecne ku chladným zimným večerom. Čo spraví krajšiu atmosféru, ako zapálená a ideálne aj krásne voňavá sviečka? Na Vianoce by som si z toho množstva vôní vybrala okrem už spomínanej škorice aj sviečky vanilkové alebo rôzne vianočné zmesi. Ideálne aj s prímesou pomaranča. Okrem toho sú v súčasnosti veľmi aktuálne aj rôzne bytové parfémy. Zatiaľ som sa dopátrala len k jednému s Vianočnou vôňou od Saloos, ešte som ho ešte nevyskúšala.

(zdroj)
IHLIČIE
                Stromček máme doma jedine umelý, živý som už dávno zakázala. Samozrejme, mamka si nikdy neodpustí aspoň jednu živú vetvičku, ktorú dá do vázy a ozdobí, takže vôňa ihličia u nás na Vianoce nikdy nechýba (osviežovače vzduchu s vôňou ihličia nikdy nevytvoria tú správnu vôňu).

 Aké vône sa Vám spájajú s Vianocami? Máte svoj obľúbený zimný parfém? Používate počas Vianoc doma aj nejaké bytové parfémy? Aké vône preferujete? Rada sa nechám inšpirovať. J

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Nádherne voňavý článok ♥
    Rada by som ťa pozvala na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      hneď sa idem aj zapojiť :)

      Odstrániť
  2. najvoňavejší článok aký som kedy čítala či videla :P
    no hádam takto bude u nás voňať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! dúfam, že minimálne jedna z vôní sa u Vás doma objaví :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. som rada, že tento post funguje presne tak, ako som chcela :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017