Bit of berry

1/21/2013 03:53:00 PM

Vraj je dnes najdepresívnejší deň v roku. A tu je to, čo dnes celý deň deprimuje mňa. Prečo? Lebo ho neviem nikde zohnať. Po stojanoch Maybelline akoby sa zľahla zem. Buď ich nemajú, alebo sú v štádiu vypredávania posledných kusov alebo nemajú môj vysnený odtieň (175 Bit of berry). Nejaký tip, kde by som ho možno ešte zohnala? 

A ako sa dnes máte vy? Dúfam, že lepšie :) 

(zdroj)


(zdroj)

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Jde to ;) :)
    Ani mi peřišel dnešní den depresivní... ale tak možná to na mě ještě přijde :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já prostě neumím psát :D
      Ani mi dnešní den nepřišel depresivníí... ;)

      Odstrániť
    2. :D
      tak som rada, že ten dnešok na teba neplatí! :)

      Odstrániť
  2. netuším kde by si ho mohla zohnať ale je fakt nádherný! :)

    P.S.: je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snáď sa k nemu dostanem :) ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  3. To je teda nádherný odtieň, bohužiaľ, netuším ani trošku, kde by si ho mohla zohnať. U mňa teda depresia dnes nehrozí, dva nové laky a dnes zistený úspešný výsledok z poslednej skúšky, takže dnes si náladu určite pokaziť nenechám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. gratulujem ku skúške a teším sa na posty o nových lakoch :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem :) Posnažím sa čo najskôr, myslím ale, že to nebude problém, lebo som poriadne nedočkavá :D

      Odstrániť
  4. ja zhanam odtien 015 a tiez v slovenskych drogeriach neexistuje

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, tak to sme na tom podobne :)
      ja som už skúšala písať na fb, tak uvidím, čo mi odpíšu :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. ďakujem, dúfam, že sa k nemu raz dostanem :)

      Odstrániť
  6. krásna farba! Hneď by som si ho kúpila, ale už mám tolko rúžov, že mi prestáva stačiť moja krabička na rúže =/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      no, myslím že rúžov nikdy nie je málo a navyše, sem tam treba omladiť zbierku :)

      Odstrániť
  7. Na tej fotke vyzera krasne, snad sa ti ho uz podarilo zhnat hm?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatiaľ bohužiaľ nie :/
      na SVK nie je dostupný :(

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017