1.16.2013

Bling bling

Aký je Váš vzťah k bižutérií?

Ja som veľkým fanúšikom prstienkov, náramkov, príveskov ale najmä náušníc. Sú najviac využívaným doplnkom a mám ich doma kopu. Väčšinou sa pri ich výbere neriadim aktuálnymi trendmi, skôr tým čo sa mi páči, alebo tým čo vidím na Vašich blogoch. Náušnice sem-tam aj dostanem napr. na narodeniny, meniny alebo len tak od môjho drahého, takže mnoho z nich má pre mňa aj citovú hodnotu. 
Na bežný deň u mňa vyhrávajú skôr menšie a menej nápadné, ale keď idem niekam večer (do baru, na párty a pod.) viem sa aj tu vyblázniť. 

No, a keďže aj keď náušníc nikdy nie je dosť, prinášam Vám prehľad tých, ktoré by ma v poslednom čase zaujali, a ktoré by som určite v mojej osobnej zbierke využila. Najviac sa mi asi páčilo na ASOSe a naopak najmenej na ROMWE.

NA BEŽNÝ DEŇ 
(CHICNOVA)
(ROMWE)
(ASOS)
(ASOS)
(ASOS)
ELEGANTNÉ
(ASOS)
(ASOS)
(ASOS)
(SHEINSIDE)
(ASOS)
VÝRAZNÉ
(CHICNOVA)
(ASOS)
(CHICNOVA)
(CHICNOVA)
(SHEINSIDE)

Nosíte náušnice? Aké preferujete? Vybrali by ste si niektoré z týchto?

12 komentárov:

  1. fuuu, okrem 3 a 4 by som vzala všetky a ešte viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som brala (skoro) kompletnú ponuku z asos-u :)

      Odstrániť
  2. bižutériu milujem... máš tu celkom pekný výber.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prekrásne náušničky:)) ja ich mám doma plnú krabičku,ale aj tak stále nosím iba asi dvoje na striedačku :))

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Či nosím náušnice? Dievča, mám vyše 70 párov :D :D :D Aj z týchto by som si vedela veľmi rýchlo vybrať niekoľko kúskov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neurobíš post na blog? Rada by som videla tvoju zbierku :)

      Odstrániť
  5. Ja bizu nemozem cerneju mi z tojo usi :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017