1.24.2013

Lipstick tag


Včera som na viacerých blogov zaregistrovala "Lipstick Tag", a keďže sa mi veľmi zapáčil, musela som sa zapojiť. Tento tag si môžete pozrieť napríklad u Niny, Dorotky alebo video u Terezky

1. Máš radšej rúž, balzamy na pery alebo lesky?
Niekedy som vôbec nebola fanúšikom rúžov. Používala som balzamy, maximálne lesky na pery. Bola som presvedčená, že rúže mi nepristanú a že mám škaredé pery. Ale keď som začala blogovať, začala som sa zaujímať aj o túto oblasť kozmetiky a zistila, že to nie je zase až také katastrofálne. Momentálne by som povedala, že preferujem rúže, potom balzamy a najmenej lesky. 

2. Koľko máš doma rúžov?
Svoju zbierku momentálne rozširujem, a doma mám 5 rúžov. Najčastejšie sa u mňa objavuje Avon (3x), potom vlastním jeden z e.l.f.-u a najnovším prírastkom je Rimmel od Kate Moss. 


3. Koľko máš doma leskov na pery?
Myslela som, že ich mám viac ako rúžov, ale nakoniec je ich počet rovnaký. Opäť Avon (3x), jeden z Oriflame a jeden maličký Max Factor.


4. Ktorý kúsok z tvojej zbierky je tvoj najobľúbenejší?
Určite je to rúž Shimmering Nude z radu Pink Crystals z Avonu. Recenzia TU

5. Skúšala si niekedy rúž v ceruzke? Ak áno, ako sa ti tento produkt pozdával?
Neskúšala, ale rada vyskúšam. Kde ho zoženiem? Majú malinový odtieň? :)

6. Používaš kontúrovacie ceruzky na pery? Akej značky?
Mamka má jednu, ktorú si sem tam vypožičiam. Je to taká svetlejšia farba, ružovo-telová. Ale kontúrky nejak nevyhľadávam. 

7. Dostala si niekedy produkt na pery, ktorý si si natoľko obľúbila, že ho máš dodnes?
Určite balzam na pery It started with a kiss z Lush-u. Dostala som ho síce len nedávno na Vianoce, ale svojou peknou červenkastou farbou a hydratačnou schopnosťou bude asi jednou zo stálic mojej kozmetickej výbavy. Vadí mi na ňom akurát jeho balenie. Tégliky sú trošku nehygienické, radšej mám klasické tyčinky.


8. Kedy si začala nosiť rúž/lesk?
Keď som bola maličká a mamka potrebovala niečo vybaviť, zvykla ma nechávať u susedky. Bola to už staršia pani, teraz má asi 80 rokov. Pamätám si, že mala v izbe zásuvku, kde mala uložené rúže a ja som ich s radosťou vyťahovala a nanášala na pery. Mala som asi 5 rokov :D. 

9. Vadí tvojmu partnerovi, keď máš niečo na ústach až tak veľmi, že sa s tebou kvôli tomu nechce bozkávať?
Vadí mu hlavne môj obľúbený Shimmering nude. Pretože je potom celý trblietavý. Ale nejaké veľké odmietavé reakcie som si nevšimla. V poslednom čase sa len diví, čo sa so mnou deje, že som zrazu začala intenzívnejšie používať rúže. 

10. Existuje farba, ktorú by si si nikdy nedala na pery (s výnimkou profesionálneho fotenia)?
Hnedý, vyslovene tmavý hnedý. Desím sa toho momentu, keď sa hnedé rúže vrátia do módy a budem ich stretávať na ulici bežne. 

11. Aký je tvoj názor na červený rúž?
Červený rúž je klasika, ktorá každú ženu dokonale zvýrazní a pritiahne pohľady. Myslím, že červený rúž je veľmi sexy aj v očiach mužov. A určite pristane každej žene, len si musí nájsť ten správny odtieň. Ja som si  červený (e.l.f.) kúpila ako doplnok halloweenskeho kostýmu a myslím, že to bola celkom dobrá voľba.  Ale nepovažujem ho za odtieň na bežné každodenné nosenie. 

10 komentárov:

  1. tá tvoja príhoda keď si mala 5 rokov ma dosť pobavila:D čo na to tá pani?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, keďže si nepamätám, žeby na mňa niekedy kričala, tak jej to asi nevadilo :D

      Odstrániť
  2. pekny tag:) ja napriklad so snubencom nikdy ruz ani lesk nenosim, nema to zmysel :)
    Inak ak mas rada BB kremy, tu je recenzia na jeden od Biodermy:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj tak sa to dá vyriešiť :)

      určite sa pozriem, ďakujem :)

      Odstrániť
  3. ty máš tolik přípravků na rty, ty rtěnky mají dokonalý odstín)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja som si myslela, že moja zbierka je oproti tým ostatným ešte malá :)

      Odstrániť
  4. cool post!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekne spracovanie a este krajsia zbierka :) rovnake mame kate moss a max factor :) a ten lush vyzera lakavo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      a Lush vrelo odporúčam, je výborný :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017