New in (5)

1/31/2013 03:25:00 PM

Na začiatku by som sa rada ospravedlnila za to, že na blogu sa už dlhší čas neobjavila žiadna recenzia. Bohužiaľ, posledné dni trávim prekladaním anglických výskumov na diplomovku, a z písania mi už trošku hrabe. Avšak, pomaly ale isto sa už blížim ku koncu prekladania (aspoň dúfam). 

Tak, ale poďme k novinkám.


- AVON telový krém s thajským lotosom - v prvom momente som sa trochu obávala jeho vône. Kvetinové predsa len nie sú veľmi pre mňa, no presvedčil ma hlavne svojim účinkom.
- GOSH holograf - dlho som hľadala strieborný holograf (ten z Pupy bol vždy vypredaný) a konečne ho mám. Už sa teším na jar a na slniečko, aby som ho mohla lakovať. 
- NYC lak, odtieň Midtown - vôbec prvý NYC lak v mojej zbierke. Pre kúpu som sa inšpirovala u Suzy. Dokonalá ružová s jemným shimmerom. 


- Sovičková brošňa - sovičková vášeň ma neopúšťa, naopak mám pocit, že sa len prehlbuje. Táto brošňa je zo sashe.sk od šikovnej i.v., ktorú odporúčam všetkými desiatimi. 
- Náušnice z Gate - keďže tieto náušnice z asos-u mi už dlhšie nedali spávať, musela som si zaobstarať aspoň podobné. 

Čím ste si v poslednom čase urobili radosť Vy? Máte skúsenosť s niečim z mojich noviniek? ,

PS: Čo hovoríte na túto blúzku? Mne sa páči v čiernej. Áno alebo nie? 

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Tá blúzka sa mi véééééľmi páči :) Celkovo mám rada blúzky tohto štýlu, strašne dobre sa mi nosia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ale stále mám rešpekt objednávať oblečenie z ebay-u. Mala by som to už asi prekonať :D
      Toto je asi prvý kus oblečenia, nad ktorým tak intenzívne uvažujem :)

      Odstrániť
    2. Ani sa ti nečudujem, ja tiež nerada nakupujem oblečenie cez net, ešte som si žiadne nekúpila :D Radšej to držím v ruke a vyskúšam si to :)

      Odstrániť
    3. No veď to :)
      Je to stále určitý risk :)

      Odstrániť
    4. Ale tak za 10e, či koľko to vychádza, to nie je veľa, to by možno za risk stálo :D

      Odstrániť
    5. Pravdepodobne ešte menej ako 10E :) asi do toho predsa len pôjdem. :D

      Odstrániť
    6. Ale nie že potom bude na mňa zle, že som ťa nahovorila :D

      Odstrániť
    7. ale čoby :D keď nebude dobrá, podarujem ju :)

      Odstrániť
    8. Tak potom mi daj určite vedieť, ako to dopadlo ;)

      Odstrániť
  2. Ten gosh holograf si planujem ajja zaobstarat samozrejme okrem ineho :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teším sa potom na manikúru s ním :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017