1.04.2013

Seriálový

Keď už raz máme tie prázdniny, a mne sa zatiaľ nechce učiť (a ani písať diplomovku), čo je lepšie, ako pozerať seriály? Takže Vám ponúkam mojich TOP 7 :)

(zdroj)
1. Frasier
Seriál o psychiatrovi po rozvode, ktorý sa vracia späť do rodného mesta. Svojim obsahom aj humorom pre mňa úplný top.

(zdroj)
2. Sex and the City
Úplná klasika, ktorú myslím vôbec netreba predstavovať. Pre mňa bude SATC vždy veľkou inšpiráciou (a nielen módnou).

(zdroj)
3. Desperate Housewives
Na manželky som po pozretí prvých sérií trošku zanevrela, nedávno som sa dostala k ďalším dielom a opäť som im prepadla. Posledný diel bol fantastický.

(zdroj)
4. Game of Thrones
Seriál, ktorý je kombináciou vecí, ktoré nemám moc rada. A napriek tomu funguje výborne. A konečne jeden, ktorý môžem pozerať spolu s priateľom.

(zdroj)
5. Gossip Girl
Momentálne som len na 4. sérií, pretože počas jej vysielania som sa venovala bakalárke a štátniciam a potom som už nejak zabudla sledovať ďalej. Takže to teraz nahrádzam a veľmi držím prsty Chuckovi a Blair (aj keď viem, že to bude happyend). :D

(zdroj)
6. Black Books
V našich končinách asi nie veľmi známy starší anglický seriál. Ale o to lepší. Ak máte radi anglický humor, určite sa Vám bude páčiť.

(zdroj)
7. The Simpsons
Žlté postavičky sú už legendou a ja ich mám veľmi rada. Aj keď niekedy už mám pocit, že im dochádzajú nápady.

V najbližšej dobe sa chystám na tieto:

1. In Treatment
Pozerala som českú verziu Terapie a bola fajn, originál je vraj oveľa lepší. Takže v najbližšom čase (keď bude po štátniciach) sa na ňu vrhnem.

2. Pretty Little Liars
V telke som náhodou natrafila na asi 2-3 diely, okrem toho veľa ľudí hodnotí PLL celkom dobre, takže im dám šancu.


Ktorý seriál je Váš obľúbený? Ktorý naopak vôbec "nemusíte"? Ja som nikdy napríklad nemala rada Ženy z rodu Gilmorovcov. A čo vy? :)

24 komentárov:

  1. Black Books-nejlepší!!:-)) Jinak Sex and the City sice už znám nazpaměť, ale stejně pořád koukám:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skoda, ze uverejnujes same skoncene serialy, cakal som, ze clanok bude o tych aktualnych

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, minimálne Simpsonovcov a Game of Thrones čaká ešte pár ďalších sérií.
      Ale po pravde, táto TOP sa tvorí už pár rokov, a väčšina seriálov je už mimo. Bohužiaľ, niekedy mám pocit, že tých, ktoré by sa mi pačili je stále menej a menej a z momentálnej ponuky si okrem tých spomínaných, HIMYM a True Blood veľmi vybrať neviem. Takže asi tak :)

      Odstrániť
    2. ja z aktualnych, alebo viacmenej aktualnych pozeram arrow, big bang theory, continuum, fringe, game of thrones, gossip girl (ale to uz skoncilo), last resort, misfits (aj ked posledna seria bola o nicom), once upon a time, pretty little liars, revolution, true blood, spartakus, beaking bad, walking dead, vampire diaries a downton abbey. znie to celkom dost, ale oni nejdu vsetky naraz. za najlepsie povazujem revolution, pretty little liars a walinkg dead a wampire diaries

      naopak HIMYM ma vobec nezaujalo, videla som prve dva diely a prislo mi to ako uplne o nicom...nieco ako kedysi priatelia

      Odstrániť
    3. Vidíš, na BBT som úplne zabudla :) Fringe je jeden zo seriálov na ktoré sa tiež v budúcnosti chystám. Misfits pozerá môj chlap, a celkom sa mu to páči, takže možno aj k tomu sa dostanem. Spartakus nie je už starší seriál? Nepočula som o tom ešte :)

      Ja som HIMYM začala pozerať vďaka spolubývajúcej na intráku. Ona to veľmi intenzívne pozerala a ja s ňou :D

      Odstrániť
    4. fringe urcite pozerat zacni:) spratakus uz nejake serie ma za sebou a teraz dakedy za mesiac ma byt dalsia. ale to je take - oni sa tam len sekaju mecmi a ...ehm...sexuju :D a misfits je taky...oni tam kazdu hcvilu niekoho zabiju a beru to ako keby to bola bezna vec :D

      Odstrániť
    5. Dám na tvoje odporúčanie a vrhnem sa na zháňanie Fringe. Takže zabíjanie a sex? Nooo, to by šlo :D

      Odstrániť
  3. s týchto pozerám gossipky, simpsonov a PLL ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. satc, frasier, tbbt, simpsons musia byť :) zúfalky som videla len v telke, dosť sa to zamotávalo a potom to už nevysielali, nechce sa mi to už znova pozerať. na gossip girls musím mať extra náladu a terapiu som sledovala kým sme ešte mali hbo zdarma :D rodena ja môžem a psychológiu som checla študovať, takže super kombinácia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ja vlastne aj dôvod, prečo som to prestala potom pozerať :)
      terapie bola výborná, teraz vysielajú druhú sériu :)
      prečo si sa rozhodla nakoniec pre farmáciu?

      Odstrániť
    2. fu, lebo sa mi do toho zamontovali isté osoby, ktoré mi tvrdili, že mám na viac a že ma psychológia neuživí. mala som ísť na medicínu, ale nakoniec som sa rozhodla pre farmáciu, lebo som rozprávala s lekármi- známymi a tí mi povedali, že je to určite lepšie povolanie pre ženu (žiadne nočné) a tak... :( čo už narobím, po 4 rokoch je už neskoro na zmenu

      Odstrániť
    3. ja myslím, že na zmenu je čas stále :)
      neuživí? no, tiež sa toho bojím, ale stále som optimista :D

      Odstrániť
    4. ale zas platiť toľko rokov štúdia, uuf...
      :)

      Odstrániť
    5. to je tiež pravda :/
      a psycho sa zatiaľ externe študovať nedá...

      Odstrániť
  5. simpsonovci, gossip girl, satc!!! =) momentálne hľadám nejaký ďalší závislák!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. game of thrones je super a asi som divna, ale paci sa mi aj Kde bolo tam bolo a BBT samorejme :)) davnejsie som ficala na Muzi na stromoch a chystam sa na Dextera :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kde bolo tam bolo je fajn, ale videla som asi len 2-3 diely, takže ho nemôžem zaradiť medzi obľúbené :)

      Odstrániť
  7. Game of Thrones jsem začala sledovat teprve nedávno, mám za sebou 4 díly a už to miluju :) A přitom mě historie a takové věci vůbec neberou!
    Jinak sleduju HIMYM, TBBT, TVD, Gossipky (už ne, proč musely skončit :( ), Skins (nejlepší, doporučuju), True Blood, Misfits (taky doporučuju!) a kdysi My name is Earl. Aneb, jak z toho můžeš poznat, miluju seriály :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. HIMYM, TBBT, a TVD tiež pozerám, ale do top 7 sa už nezmestili, asi som mala spraviť 10tku :D
      O True Blood tiež počúvam len chvály, dám mu šancu :)

      Odstrániť
  8. Pll milujem a pozeram uz tretiu sreiu urcite sa na to mrkni!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sa potom podelím s dojmami :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017