1.10.2013

Tento týždeň som...

- úspešné ukončila skúškové so zatiaľ najlepším priemerom počas celého VŠ štúdia (keď si človek môže vybrať predmety, viac ho to učenie baví)
- si v Lidli kúpila fajnový svetrík (v Lidli!!!)
- vyskúšala prvýkrát BB krém (a bola som veľmi prekvapená účinkom)
- začala olejovú terapiu proti jazvičkám od akné (a už druhý deň mala pocit, že zmizli)
- odolala výpredajom a úspešne sa vyhýbala obchodom
- následne všetko dohnala online (♥ ebay)

... a to je ešte len štvrtok!

Ako sa tento týždeň máte vy? Chváľte sa :) 


12 komentárov:

  1. takže BB cream z Avonu je dobrý, hovoríš? =) a gratulujem ku skúškam!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vzhľadom na to, že je to prvý, ktorý som vyskúšala som spokojná s účinkom, ale radšej ho otestujem ešte trochu lepšie :)

      Odstrániť
  2. Tiež by som sa potrebovala zbaviť jazvičiek po akné, čo by si mi mohla poradiť? :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne kamoška farmaceutka poradila používať raz denne arganový olej (alebo aj mandľový), tak som sa to rozhodla vyskúšať :)
      pomáha aj mikrodermabrázia, ale ja som to so svojou citlivou pleťou trošku horšie znášala :)

      Odstrániť
  3. hej v lidli majú sem tam fajnové veci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. za necelý týden jsi toho stihla opravdu hodně =) gratuluji k úspěchu ve zkouškách =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      a to som sa ešte aj dva dni učila :D

      Odstrániť
  5. Oleje sú proste super :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017