Vlasy SOS

1/13/2013 11:17:00 PM

Chcela by som Vás poprosiť o radu. V poslednom čase si všímam, že mi celkom začali vypadávať vlasy. Ako prvá ma na to už dávnejšie upozornila spolubývajúca na intráku, ale nebrala som to nejak extra vážne. Predsa len, moje čierne vlasy bolo na našej podlahe vidieť viac ako jej svetlé... Kúpila som si ale šampón a ampulky proti padaniu vlasov v kaderníctve. Nemala som však pocit, že nastala nejaká zmena. Potom som si v lekárni kúpila nejaké tabletky, ale namiesto hustejších vlasov a pevnejších nechtov som bola skôr viac žravá (a to nejak nepotrebujem :D). 
Stále som to nebrala vážne, veď prirodzene človeku denne vypadne okolo 100 vlasov (aspoň to som niekde čítala). Dnes ma na to však upozornil starý otec, a to už je čo povedať, pretože on si tieto veci nevšíma. 

(zdroj)
Niekedy som mala krásne husté, dlhé vlasy, no potom mi preplo (alebo skôr mojej mamke) a dala som sa ostrihať na krátko. Najkratšie vlasy som mala asi 2 cm. To bolo ešte na základke. Keď som bola na gympli, rozhodla som sa, že chcem späť dlhé vlasy, takže som ich nechala rásť a za zhruba 6 rokov som prišla k mojej súčasnej dĺžke - do polovice chrbta (preto sa skracovaniu dĺžky budem všemožne brániť). Vlasy som si asi 8 rokov pravidelne farbila na čierno, používala som ale Palette šampón (24 umytí) a asi len 2 krát som použila permanentnú farbu. Momentálne prechádzam späť na svoju prirodzenú farbu. Čierna sa mi vymýva, takže ten prechod nie je až taký výrazný. Inak sú moje vlasy dobrej kvality, sú pevné a lesklé, akurát sa mi zvyknú rýchlejšie mastiť a často sa mi zo suchej pokožky vytvoria lupiny. Čo sa týka starostlivosti - používam šampón proti lupinám na mastné vlasy (Garnier Fructis) a 1x týždenne masku na vlasy (Manufaktura s pivom). Kondicionér nepoužívam, pretože sa mi vlasy po ňom rýchlo mastia, rovnako ako po všetkých stylingových prípravkoch. Vlasy si fénujem len keď idem na plaváreň (max. 1x týždenne), žehličku používam len príležitostne. 

Mal niekto z Vás tiež problém s vypadávaním vlasov? Vedeli by ste mi poradiť nejaký prípravok, ktorý by mi mohol pomôcť? Čokoľvek... 

Ďakujem za všetky rady a nápady :) 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Mám také takový problém s padáním vlasů..hlavně teď v zimě, ale někde jsem četla, že to může být změnou teplot atp...jinak nevím, také bych potřebovala radu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak dúfajme, že nám niekto poradí :)

      Odstrániť
  2. to je bohužiaľ zima a stres... ale staraj sa o nich všetkým možným, zvonka, zvnútra, hlavne oleje kvôli omega-3-mastným kyselinám, vitamíny zo skupiny B, zinok, pantenol, šetrné česanie...
    mám to isté, a to som už s predstihom používala všelijaké vecičky proti padaniu vlasov, ale v nenormálnom strese pred skúškami mi ich aj napriek tomu vypadne omnoho viac

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jec vela vitaminov, pripadne chod na kozne a tam ti nieco predpisu. ale ostrihat - aspon 5 cm urcite tiez pomoze, pretoze potom nebudes mat vlasy take tazke, nebude ich gravitacia tahat a tym padom budu menej padat

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahojte dievcata, ja som trpela padanim vlasov odkedy si pamatam, vzdy proste prichadzali take obdobia par krat do roka, skusala som tabletky, zinok, sampony z lekarne, zihlavove vody... nic z toho mi nikdy nepomohlo, az kofeinove sampony, tie mi pomozu vzdy ked mam pocit, ze mi vlasy padaju viac ako treba, a to po par umytiach! mala som kofeinovy sampon od trinity, aj od Alverde, Trinity sa mi pacil viac, ale ucel splnili oba, len ten Alverde tym ako je prirodny, tak menej peni, co sa mi moc nepaci, ale ucinkuje aj tan, nie je drahy, takze sa oplati skusit, uz som takto poradila dalsim 3 ludom a kazdemu pomohlo, tak snad sa to aj u vas osvedci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja nie ale mamka áno a používa olej do himalaya verbals na vypadávanie vlasov je vraj strašne fajn tak sa na neho pozri na nete ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne pomohli tabletky z lekárne, ale neviem ako sa volali...a na jeseň a v zime vypadávajú vlasy oveľa viac...a možno tie farbiace šampóny neboli najlepšia voľba, farby obsahujú často výživné zložky...nechaj vlásky oddýchnuť a možno by si mala pridať nejaké vitamíny do stravy, lebo aj od toho veľmi záleží kvalita vlasov =) a nie iba od prípravkov =)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nina - rátam, že ten stres je veľkou príčinou, ale mám pocit, že mi vlasy možno aj zle reagujú na vodu v KE. Ale to je zatiaľ len môj pocit... Ďakujem za všetky rady :)
    Bellatrix - vitamíny som už pridala, strihať som bola nedávno :)
    Sarah611 - ďakujem, hneď zajtra utekám do drogérky po šampón
    Ew*Edens - ďakujem za tip, pohľadám :)
    Aleva - jj, s tým ročným obdobím máš pravdu, keď je chladno pozorujem to viac. No, ale aj ten šampón vraj obsahoval nejaké výživné zložky, tak neviem :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017