Čo nás čaká v budúcnosti? (+ vyhodnotenie 1 alebo 2)

2/21/2013 03:05:00 PM

(zdroj)

Dúfam, že názov Vás neodradil od čítania tohto článku. Neideme sa baviť o budúcnosti sveta, ekonomiky či ľudstva...ale o budúcnosti tohto blogu. 

Prešla som si Vaše nápady, ktoré píšete v rámci giveaway, a uvažujem nad novými pravidelnými rubrikami. Od marca sa teda môžete tešiť:
- vždy začiatkom mesiaca na rubriku "Spotrebované" 
- vždy okolo 12. v mesiaci na "Filmový tip"
- vždy okolo 20. v mesiaci na "Kozmetického obľúbenca mesiaca"

Dátumy sú len orientačné. Teraz by som to mala ešte zvládať, ale s blížiacim sa 19.4. už budem mať času asi menej, takže tie časy sa možno budú niekedy hýbať hore dole. 

Chcela by som sa Vás ešte opýtať, či by ste mali záujem dozvedieť sa niečo o tom, čo študujem, resp. či má niekto z Vás reálny záujem aj o štúdium psychológie. Uvažovala som aj nad rubrikou z tejto oblasti. 

Vyjadrite sa teda. Tešíte sa na nové rubriky?

+ ešte vyhodnotíme rubriku 1 alebo 2 (4), dohromady sa Vás zapojilo 6 (so mnou 7), ale niekedy ste si nevedeli vybrať, takže ak počet hlasov nebude sedieť, je to tým. 
- PÁSIKY (6) vyhrali nad leopardom (3)
- OKRÚHLE špičky topánok (6) nad špičkami špicatými (2)
- LÍCENKA (5) nad bronzerom (3)
- LANA DEL REY (6) nad Lady Gaga (1)
- VÝRAZNÉ OČI (7) nad výraznými perami (2)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. dobre si to vymyslela ;) teším sa :))

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že aj potom budeš spokojná :)

      Odstrániť
  2. aj ja sa teším :) a áno, chcem psychologické témy. chcela som ju kedysi študovať a zaujíma ma to stále :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je aj niečo konkrétne, čo by ťa zaujímalo? :)

      Odstrániť
  3. Teším sa na filmový tip 12.teho ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tesim sa na pravidelne rubriky!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017