Give... Giveaway?

2/02/2013 01:10:00 PM


(zdroj)

Práve som si uvedomila, že už dlho tu na blogu nebola giveaway. A keďže Vás vždy za čítanie a komentovanie rada odmením, dáme si ďalšiu. 

Hrať budete o kombináciu 2 z týchto výrobkov podľa Vášho výberu (značky Rimmel a Essence) + malé prekvapenie:
- lak na nechty
- očné tiene
- špirála
- ceruzka na oči
- rúž
- lesk na pery 

Podmienky:
- byť zo Slovenska alebo Čiech
- sledovať cez GFC
- do komentára uviesť svoju emailovú adresu, meno pod ktorým blog sledujete
- samozrejme vyberte si kombináciu cien, ktoré by Vás potešili 
- a môžete pridať aj tip na článok, ktorý by ste tu v najbližšej dobe radi videli 

+ bonus
- ak budete giveaway niekde zdieľať, môžete si pridať ďalší komentár (samozrejme, nezabudnite pridať odkaz) 

Giveaway potrvá presne mesiac, teda do 2.3.2013. Výhercu vyberiem pomocou Giveaway Drawing aplikácie. Prajem veľa šťastia :) 

You Might Also Like

34 komentářů

  1. Sleduji :) řasenka+rtěnka :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veo.baginova@gmail.com
    sledujem ako Veronika LittleAlien
    očné tiene a rúž :)
    tip na článok: môj bežný deň

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sleduji pod jmenem Ter Ka
    terzah@atlas.cz
    Vybrala bych si lak na nechty a rúž

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sledujem pod menom Z :) zuzanagrajciarova@gmail.com
    V poslednej dobe som si veľmi obľúbila rúže, tak by ma potešili najviac asi tie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    lak na nehty a ocni stiny

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za pozvanie a za komentár na mojom blogu :)
    Sledujem ako Dajdala
    A vybrala by som si kombináciu rúž a špirála :)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. rúž a špirála ;)

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. rúž a lesk :)
    veronika.bejdova163@gmail.com
    gfc veronika bejdova
    tip na článok? nejaké tipy na filmy, knihy, nákupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sleduji:)
    chtěla bych oční stíny a lak na nehty:)

    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. zdieľam na FB muffinsisters
    https://www.facebook.com/MuffinSisters?ref=hl

    veronika.bejdova163@gmail.com
    gfc veronika bejdova
    rúž a lesk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sleduji langmaierova1
    langmaierova1@seznam.cz
    stíny a tužku na oči

    OdpovedaťOdstrániť
  12. sledujem ako Peťuška...
    špirála a očné tiene by boli super... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. brala by som ruz a lak na nechty
    andrea.kukuckova@gmail.com
    sledujem cez GFC- andrea.k.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Růž+ lak na nehty:)
    Sleduju jako Twiggy♥
    barsulka.v@gmail.com

    ps. Chci tě pozvat na můj blog, kde také probíhá giveaway, ale o peříčkové náušnice, tak se zůčastni, jestli chceš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj,
    sleduju tě jak Hanouš :).
    Líbily by se mi oční stíny a řasenka :)

    hanik005@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sleduji přes GFC jako Luci
    lucisa.n@seznam.cz
    já bych si vybrala lak na nehty a oční stín:)
    já mám moc ráda typy článků jako je třeba měsíční spotřebováno, nebo oblíbenci a tak:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. sdílím na svém blogovém FB: http://www.facebook.com/LoverOfAccessoriesBlogspot

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sleduji jako Veronika Pospíchalová, mail: vera.p@centrum.cz
    Vybrala bych si řasenku a stíny :)
    a članek asi o nějaké pěčující kosmetice, v zimě je to potřeba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Přidávám druhý komentář za sdílení: https://www.facebook.com/lucie.prokopova.77/posts/422847151123137

    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ahoj, mna by potesil lak na nechty a ocne tiene :) sledujem pod menom alzbeta tomastikova (bekiinka) email : alzbeta.tomastikova@gmail.com
    ..typ na clanok?? hmm napriklad 5 veci, ktore z kozmetiky musis mat :) alebo starostlivost o pokozku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. sleduju :)
    lak a lesk :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sledujem ťa pod menom Tonka Grechová, vybrala by som si lak+špirálu :)
    a potešil by ma článok o nechtoch- nail art, tie mam najradšej :)
    tonkissfu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. špirála a lak :)
    katajunkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sledujem ako Lizzy,mail je lizzy-fashion@centrum.sk a vybrala by som si rúž a špirálu,inak článok napríklad obľúbené kanály na youtube :))

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ahoj Zuzanka, sldujem ta ako nelka -petronela18@centrum.sk. Cenu si vsak takto naslepo vybrat neviem, mozno by si ich mohla pofotit,hm?;)) dala som zdielat na mojej fb skupine redblackwhite nelka zial som na ipade a nejde mi sem skopcit link... Pa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. AHoj sledujem pod DIYLenka0@gmail.com email na ktorý by ste ma kontaktovala je diylenka@centrum.sk :)
    vybrala by som si Lak na nechty a tiene :) Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  27. AHoj sledujem pod DIYLenka0@gmail.com email na ktorý by ste ma kontaktovala je diylenka@centrum.sk :)
    vybrala by som si Lak na nechty a tiene :)
    + ZDIELALA SOM TU --> http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=320468478055570&id=120105754758511&notif_t=like :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ahoj Zuzka, sledujem ťa ako "Nikola Laššáková" - fashion.nikol13@gmail.com. E-mail na, ktorý by si ma kontaktovala je nikolnails@centrum.sk :) Keby som náhodou vyhrala tak by som si vybrala rúž a ceruzka na oči. Giweway som zdieľala tu - http://www.facebook.com/KedMilujemeTakDokazemeOdpustitAjNeodpustitelne/posts/467191786679977 ;) Mimochodom nápad na video - Obľúbené Youtuberky, ktoré sleduješ, Tvoja Obľúbená Kozmetika (Rúž, Lesk, Ceruzka, Špirála atď)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Sleduji :) indrakova96@email.cz
    Vybrala bych si lak na nehty a řasenku :) Mám moc ráda videa, takže snad jakékoli video :D

    OdpovedaťOdstrániť
  31. sledujem ako SunnysScrapWOrld.blogspot.sk cez GFC, mail sonulienocka@gmail.com

    vybrala by som si asi lak na nechty a ceruzku na oci, ale v zasade sa rada necham prekvapit ;)

    zdielala som tu sunnysscrapworld.blogspot.sk/2013/01/giveaway-cajik-u-doroty.html
    potesim sa, ak budes zdielat aj ty moju GA :) sunnysscrapworld.blogspot.sk/2013/02/giveaway-bershka-saticky.html

    krasny zvysok vikendu prajem
    Sona

    OdpovedaťOdstrániť
  32. sledujem :) timcsi137@gmail.com :) asi špirálu a lak na nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. gfc:lola181
    lola181@centrum.sk
    páčil by sa mi nejakú jemný rúž do oranžova a špirála

    OdpovedaťOdstrániť
Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017