2.25.2013

Jarný wishlist

všetko H&M

Jar nám už pomaly klope na dvere, čo pre mňa znamená omladenie šatníka o pár nových kúskov. Tento rok vo mne trendy nevyvolali veľa nadšenia (snáď okrem pásikov), takže si opäť vyberám jednoduchšie kúsky v mojej obľúbenej farbe. 

- v šatníku mi chýbajú basic topy, ktoré by sa dali kombinovať (skoro) so všetkým. Určite by som využila zelený, biely a sivý
- ďalší basic kúsok - klasická čierna sukňa sa vo wishliste objavuje opäť. Jednoducho neviem nájsť takú, ktorá by mi vyhovovala aj strihom aj dĺžkou
- cvočky, kamienky a podobne som mala vždy veľmi rada, ale v poslednom čase som sa im nejak vyhýbala, čo musím samozrejme napraviť
- elegantné šaty sa tiež zídu, keďže onedlho ma čakajú štátnice, promócie a (snáď aj) nejaké tie pracovné pohovory, určite dostanú zabrať. Ktoré sa Vám páčia viac?
- krivák je opäť jedným z basic kúskov, ktorý mi chýba a zároveň po ňom už dlhšie pokukujem
- topánky na platforme som niekedy nemohla ani vidieť. No potom som zistila, aké sú úžasne pohodlné a zároveň vyzerajú dobre
- kabelku s cvočkami síce nepotrebujem, ale je úžasná a viem si ju predstaviť v kombinácií s balerínami a krivákom 

Čo si plánujete túto jar zaobstarať Vy? Zapojili ste sa už do giveaway

10 komentárov:

  1. máme tam asi polovicu podobu ;) hlavne křivák ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že sa nám obom podarí všetko kúpiť :)
      robila si wishlist u seba?

      Odstrániť
  2. všetky tie veci by som chcela aj ja, sú pekné

    OdpovedaťOdstrániť
  3. botky mam a tu kabelku taky (jen byla posledni, kterou jsem brala na prankraci, tak si pospes, at ji jeste nekde sezenes) :-)
    jeste bych to ozivila necim barevnym a je to super! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Včera som ju bola obzrieť a mali ich ešte dosť :)
      A tie topy chcem hlavne preto, že je to príliš tmavé :D

      Odstrániť
  4. Pekny wishlist takze drzim palce nech mas coskoro vsetko co si prajes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkný wishlist :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017