2.14.2013

Last...

Nie, nebojte sa, toto nie je môj posledný príspevok. Len som si uvedomila, že tento týždeň sme so spolužiakmi oficiálne zahájili posledný semester nášho štúdia. Myslela som, že to ani nebudem prežívať, ale po včerajšom veľmi náročnom skoro 5 hodinovom vyučovaní som presvedčená, že mi všetci budú veľmi chýbať... Čo mi ale chýbať nebude, je náš opäť skvelý rozvrh, s blokovou prednáškou v piatok poobede a cvičením v sobotu ráno...
Dnešný deň som strávila už trošku voľnejšie, bola som konzultovať diplomovku, odniesť dotazníky na empirickú časť, konečne si kúpila vytúžený top a užila si skvelý obed a spoluprácu na jeho príprave s dvoma chlapmi :D. Valentín tentokrát totiž trávim v spoločnosti spolužiakov na internáte, keďže môj priateľ sa svedomito učí na zajtrajšie štátnice. 

Ako ste prežili dnešný deň Vy?

top s čipkou/H&M

GIVEAWAY


10 komentárov:

  1. dnešný deň je pre mňa pracovný,ešte takú hodinku :)
    inak top je veľmi pekný :) páči sa mi čipka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako pozerám na čas, už to máš určite z krku :)
      uži si pekný večer a ďakujem :)

      Odstrániť
  2. ja som v robote zavalena kopcom papierov:)
    Inak ak ta trapia suche nohy alebo paty super tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/krasne-nohy-s-allga-san.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Malá pozvánka na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/02/crazy-lens-giveaway_15.html O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pozvanie, ale šošovky nie sú moc pre mňa...
      radšej ich nechám niekomu, kto by ich reálne využil :)

      Odstrániť
  4. Ten top je krásny! :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017