L´Oreal Color Infaillible - Forever Pink

2/18/2013 11:11:00 PM


Na dnešný deň som mala neskutočné množstvo plánov. Od písania práce do školy, cez signovanie protokolov na druhý predmet až po písanie recenzie pre Vás. A realita? Včera som šla oslavovať s kamoškou jej prvú štátnicu, prišla domov o druhej v noci a ráno sa zobudila s kvalitným bolehlavom a vodnatým žalúdkom. Takže článok síce máme, ale osignovala som len jeden protokol a na prácu som sa radšej vykašľala.. :D
Dnes by som Vám rada predstavila jedny z mojich najobľúbenejších tieňov. Je pravda, že najradšej na viečkach nosím linku, ale málokedy mám ráno dosť času na jej kreslenie. Tiene sú teda veľmi vhodnou náhradou. Konkrétne tieto som pôvodne kupovala mamke, ktorá jeden čas zháňala presne určený odtieň (a aj tak ho doteraz nemá). 
Ide o veľmi zaujímavú ružovú, či marhuľovú farbu so zlatistým shimmerom. Na viečku nie sú veľmi výrazné, ale krásne očko rozžiaria. A takéto farbičky mne osobne veľmi vyhovujú. Ďalším faktorom je ich skvelá výdrž. Neopadávajú, nezhlukujú sa v záhybe a vydržia naozaj dlho vo výbornom stave. Ich zaujímavosťou je zvláštna konzistencia. Nie sú to typické práškové tiene, skôr prechod medzi práškovými a mastnými. Myslím, že aj vďaka tomu dobre priľnú na viečko a držia tak dlho. 
Kúpite ich v elegantnom plastovom obale bez priloženého aplikátora. Pod uzáverom sú tiene ešte zabezpečené viečkom, ktorý zabráni ich vysypaniu. 
Rad Color Infaillible obsahuje pravdepodobne deväť odtieňov, no na oficiálnej stránke L´Oreal Paris som sa ich nevedela dopátrať (neskutočne nepodarená stránka). Balenie obsahuje 3,5g tieňa, cenou v drogérií si nie som istá, kupovala som ich už dávnejšie. V internetových shopoch sa pohybujú okolo 8E (napr. parfums.sk 7,70E).

Máte s týmito tieňmi skúsenosti? Btw, počuli ste už o termo lakoch na nechty?



You Might Also Like

8 komentářů

  1. vyzerajú krásne!:)


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naozaj odporúčam :)
      a vďaka za pozvanie :)

      Odstrániť
  2. Vyzera krasne uz davnejsie si chcem nejaky od lorealu kupit ale nejako mi to stale nevychadza

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc se mi líbil i v obchodě :) asi se znova mrknu :) a máš moc pěkný blog :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa určite chystám vyskúšať aj iné farby :)
      ďakujem :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017