2.07.2013

TOP lakoví obľúbenci

Dnes by som Vám rada ukázala moje obľúbené lakovacie záležitosti. Všetko sú to vlastne bežné a ľahko dostupné značky. Najbližšie by som však rada vyskúšala nejaké O.P.I., China Glaze alebo Essie, keby ste mali niekto nazvyš a chceli mi podarovať. Budem vďačný objekt :) Tak, ale späť k mojej topke.  Vytvorila som 3 kategórie, do ktorých som láčiky zaradila - starostlivosť, farebné a topper. 


Starostlivosť o nechty
Vo všeobecnosti som so svojimi nechtíkmi spokojná. Sú dostatočne pevné a nezvyknú sa lámať. Práve preto máme v tejto kategórií len jedného zástupcu - Four Seasons Spevňovač nechtov. O tomto FS laku sa na blogoch už popísalo veľa, niektoré ste si ho chválili, iným až tak nesedel. Za seba môžem povedať, že som spokojná s jeho prácou. Používam ho ako podporu pre nechtíky a zároveň ako celkom obstojný podklad. Jediné, čo mi na ňom vadí, je jeho veľmi výrazný zápach.


Farebný
Kategória farebných lakov má u mňa najviac zástupcov, a radšej ich už nepočítam. Pokúsim sa laky popísať, ale k výdrži sa vyjadrovať nebudem. Lak ma totiž začne asi po 2-3 dňoch na nechtoch nudiť a tak ho zvyknem vymeniť.
Ako prvý by som spomenula  Avon Nailwear Pro - Sequined Turquiouse. Je to nádherná tmavšia tyrkysová, modrá farba, obsahujúca množstvo menších strieborných flitrov. Pre dostatočné krytie je potrebné naniesť aspoň 2 vrstvy. Zanecháva krásny lesklý finiš, jedinou nevýhodou je zlé odlakovanie.
Ďalším mojím obľúbencom je Essence Colour & Go - Fame Fatale, ktorý sa objavil aj v mojom výbere top za rok 2012. Nádherná lesklá, krvavo červená farba. Osobne milujem červenú na nechtoch, pretože je veľmi ženská, elegantná a v podstate aj univerzálna. Obstojne kryje aj v jednej vrstve a vôbec nepruhuje. 
Minulý rok som aj ja podľahla mánií okolo holografických lakov, preto v mojej zbierke nemôže chýbať Pupa Holographic Nail Polish - Taupe/39. Tento odtieň je pre mňa netypickým výberom, ale keď som ho kupovala, mala som ešte môj milovaný Golden Rose strieborný holograf, takže som sa rozhodla pre túto farbu. Je naozaj nádherný a holografický efekt na slniečku je prekrásny. Nevýhodou je, že robí diery aj po nanesení viacerých vrstiev a zanecháva matný finiš. Stačí ale použiť vhodný topcoat a je po probléme. 
Biely lak dlho v mojej zbierke chýbal, napravila som to počas minuloročného Catrice výpredaja. Catrice Ultimate Nail Lacquer - Snow Motion! používam samostatne málokedy, biele nechty sa mi veľmi nepáčia. Väčšinou ho teda využívam ako podklad pod neónky alebo pod ombre. Pekne kryje aj v 2 hrubších vrstvách. Bohužiaľ, už je mimo sortimentu, ale možno sa ešte niekedy objaví vrámci limitky. 
Ďalším, ktorý už asi nezoženiete je Maybelline Mini Colorama - Redcurrant Jelly. Ide o zaujímavú hnedočervenú farbu, ktorá je úspešná hlavne u môjho priateľa. Opäť dobré krytie v dvoch vrstvách a lesklý finiš. Na tomto laku mi vadí akurát pomerne dlhý a tenký štetec, ale naučila som sa s ním pracovať.


Topper
Topper považujem za fantastickú vec, ktorá dokáže za pár sekúnd urobiť z akejkoľvek manikúry niečo iné, zaujímavé. Jedným z mojich najobľúbenejších je Essence Nail Art Special Effect Topper - Night in Vegas, ktorý som si kúpila počas dovolenky v Čechách. Milujem jeho zlato-červeno-zelené odlesky. Zo všetkých topperov ho používam najčastejšie. Takže až som sa zhrozila, keď som zistila, že ho Essence vyhadzuje z ponuky. Musím sa ním zásobiť, kým sa ešte dá :). 
Ďalší zastúpca rodiny Essence je Matt Top Coat. Matný efekt ma spočiatku nechával chladnou, až kým som neobjavila tento nailart a proste som ho musela vyskúšať (btw, vôbec nedopadol dobre). Odvtedy je matný nadlak mojím častým spoločníkom. Používam ho zásadne na tmavšie farby, na svetlých sa mi páči lesklý finiš. V skutočnosti nie je červený, len som ho raz nalakovala na ešte mokrý červený lak.  
Posledným obľúbencom je Sally Hansen Xtreme Nail Color - Disco Ball, ktorý som dostala na Vianoce pred rokom a bohužiaľ už melie z posledného. Nemám však to srdce sa ho zbaviť, pretože nielen na nechtoch, ale aj vo fľaštičke je proste úchvatný. 

Používate niektorý z týchto lakov? Aké sú Vaše obľúbené/najpoužívanejšie laky?

 Ospravedlňte chabú kvalitu fotiek, ale foťák so mnou nespolupracuje (= po dvoch fotkách vybije úplne čerstvo nabité baterky) a telefónom mi to lepšie nešlo. Ďakujem priateľovi, že mi ich upravil, aby sa na nich dalo pozerať.

PS: Zapojte sa do GIVEAWAY!

22 komentárov:

  1. Tak keby som mala vymenovávať moje najobľúbenejšie laky... Tak to sme tu asi do rána :D Pupu, Catrice a Maybelline mám aj ja, aj keď ten biely Catrice je už mierne nepoužiteľný, už sa asi bude dať využiť len na gradient :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak, taký článok by som u Teba veľmi rada videla :)
      čo si s ním urobila? :D

      Odstrániť
    2. Je ho tam už dosť málo a mám ho celkom dlho, tak trošku "zožuvačkovateľ" :D Ale nevadí, akurát dnes som si kúpila nový biely, tak som zvedavá, ako na tom bude s krytím :)

      Odstrániť
    3. Tak to aby som s ním veľmi neotáľala :D
      som potom zvedavá na recenziu :) aký si kúpila?

      Odstrániť
    4. No biele sú hnusoby, na tie treba dávať pozor ;) Kúpila som Gabriellu Salvete, s ich lakmi som spokojná, tak verím, že aj biela bude fajn :)

      Odstrániť
    5. Veď to, mne veľmi dlho trvalo, kým som objavila biely, ktorý mi vyhovoval... GS som ešte neskúšala, mám veľké resty asi :)

      Odstrániť
    6. Mne ani tento Catrice veľmi nevyhovoval, tak dúfam, že GS bude lepší :) Od GS nemáš ani jeden lak? Tak to mi ani nehovor :D Ja ich mám asi 20 a milujem všetky, nesklamal ma ani jeden :)

      Odstrániť
    7. Hanbím sa za seba, ale nejak som na nich predtým nikdy nenarazila a teraz stále keď som v drogérke, stojím nad nimi 10 minút a vyberám. A tie farby sú všetky také skvele, že si neviem vybrať :D

      Odstrániť
    8. Tak to sa ti ani nečudujem ;) Ja vždy, keď som pri stojane, mám chuť nejaký zobrať :D Našťastie ich u nás majú len v 101-ke a tam nechodím moc často :) Inak, sorry za spam, som ti to tu celé zahatala svojimi komentármi :D

      Odstrániť
    9. Ja ju mám tiež trochu od ruky, horšie je to keď som na intráku, tam ju mám ešte bližšie ako potraviny :D. Najbližšie si už nejaký snáď vyberiem :)

      Mne to vôbec nevadí, ja mám komentáre rada ;)

      Odstrániť
    10. Tak to som zvedavá, ktorý si kúpiš a či sa trafíš do nejakého z mojich :P

      Odstrániť
    11. Noo... jedného som už mala minule vybratého, len u nás v 101 ho nemali, a na intráku som ešte nebola :) č. 132

      Odstrániť
    12. Tak si sa teda netrafila :P Videla som ho pred pár dňami niekde na blogu a zapáčil sa mi, ale zatiaľ statočne odolávam :D

      Odstrániť
    13. Ale zase... čo keď ho nebudú mať? Budem si musieť vybrať iný :) a tým sa už možno trafím :D

      Odstrániť
    14. No uvidíme :) Som zvedavá, či máme rovnaký vkus :)

      Odstrániť
    15. Tak to aby som šla nakupovať čím skôr :)

      Odstrániť
    16. Potom daj vedieť, ako to dopadlo ;)

      Odstrániť
    17. Určite :) nejaký ten new in bude potom :)

      Odstrániť
  2. Já mám zrovna na rukách laky od essence, takový perleťovo-růžový a na prsteníčku a malíčku mám třpytky. :)
    Moc pěkný článek!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten pupa mam tiez :) takisto matt top coat a budem mate teraz aj ten effect nadlak 08 a03 tak sa na ne veeelmi tesim a neviem sa dockat!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Essence robí podľa mňa najlepšie efektové laky :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017