3.19.2013

Forget - me - not (+GFC)

(zdroj)
Ahojte dámy! Ospravedlňujem sa za dočasnú nečinnosť, ale školské povinnosti si už našli aj mňa. Momentálne som zaplavená kopu dotazníkov, ktoré vyhodnocujem a zadávam do štatistického programu. Okrem toho sa intenzívne snažím nájsť čo najviac mužov, ktorí by mi ešte nejaké dotazníčky vyplnili, pretože odovzdávanie diplomovky sa každým dňom blíži (ak máte v okolí nejakého ochotného medzi 20-60 rokov, ktorému sú hazardné hry cudzie, pokojne mi napíšte mail). 

Ako ste už zaregistrovali, končí nám google reader. Síce to nie je také horúce, ale len pre istotu Vám chcem pripomenúť, že okrem GFC ma môžete sledovať aj na Bloglovin´-e (odkaz nájdete v menu --->) a najnovšie aj na FB (pre presmerovanie klik SEM, lebo nemám poňatia ako sem pridať odkaz :D). Okrem toho, pokojne môžete sledovať aj môj súkromný Instagram - linkinzuzka.

Ako ste prežili dnešný deň? :)

2 komentáre:

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017