H&M Conscious Collection

3/24/2013 07:56:00 PM





(zdroj)
Všmli ste si v obchodoch novú H&M Conscious Collection? Ja ju registrujem už asi tretím rokom, ale nikdy som si z nej nič nekúpila. Väčšinou ma tie kúsky neoslovili. Tento rok som sa pri pohľade do výkladu zamilovala do dlhých zelených šiat (na druhom obrázku) a tento týždeň si ich dúfam odnesiem domov. Na obrázkoch nájdete celú kolekciu a ja si hovorím, že okrem šiat by som pár ďalších vecí vo svojej skrini určite uvítala.

Čo hovoríte na kolekciu? Ktoré kúsky sa páčia Vám?

You Might Also Like

6 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017