3.21.2013

Kozmetický obľúbenec mesiaca marec/2013



Neviem ako Vám dámy, ale mne teda toto počasie ako jarné vôbec nepripadá. Ešte včera som si v Košiciach užívala krásne teplo a slniečko a dnes som prišla domov, kde dokonca ešte miestami vidno sneh (neoplatí sa bývať na severe). Našťastie mám aj doma čo robiť (= vyhodnocovať dotazníky a nahadzovať do programu), takže von ma to lákať ani nebude. Dúfam ale, že Vy máte lepší program na najbližšie dni. 

Dnes je na programe prvýkrát rubrika Kozmetický obľúbenec mesiaca. Keďže som fanúšik a obdivovateľ parfumérskeho priemyslu, pre prvé vydanie som si samozrejme vybrala vôňu, a to Lanvin Eclat D´Arpege. Na mojom wishliste sa nachádzala už dlhšiu dobu, no nejako som sa k nej nevedela dostať. Stále sa objavilo niečo, čo bolo zaujímavejšie/výhodnejšie atď. Moje čakanie nakoniec ukončila mamka, od ktorej som ju dostala na Vianoce (a veľmi jej za to ďakujem ♥). 

Trošku o zložení:
Hlava: orgován, citrón
Srdce: broskyňa, vistéria, pivonka, čaj, osmanthus
Základ: pižmo, ambra, céder

Eclat D´Arpege je svieža, príjemná a nežná vôňa, tvorená prevažne kvetinovými tónmi s jemným závanom tónov ovocia. Ja osobne by som ju zaradila medzi tzv. vône čistoty. Pripomína mi ten pocit, keď si ľahnete do postele s čerstvo vypranou posteľnou bielizňou. A ja milujem, keď mi parfémy pripomínajú nejaké konkrétne chvíle, okamihy. 
Zatiaľ som s vôňou zažila len pár dní, pretože si myslím, že by bolo škoda ukrývať ju pod kabát. Ale vyskúšať som ju samozrejme musela, neodolala som. Vôňa sama o sebe nie je veľmi výrazná, preto si ju radšej budem užívať na jar a počas leta. Na zimu preferujem výraznejšie parfémy (aktuálne stále Chanel Chance). Je v ponuke vo forme parfémovanej vody, ale aj napriek tomu nemá veľmi dlhú výdrž. Preto je potrebné ju počas dňa obnoviť, čo ale ja osobne nepovažujem za mínus. Nosí sa veľmi príjemne a okolie na ňu reagovalo zatiaľ len pozitívne. Ešte som síce neskúšala na priateľovi, ale čoskoro napravím. 
Čo sa týka flakónu, ide o jednoduchú guľu so zlatým ornamentom a strieborno – zlatým vrchnákom s dvoma krúžkami a priehľadným kamienkom na vrchu. Dívala som sa naň nejaký čas a nevedela som si vybaviť, čo mi pripomína. Potom ma napadlo, že vyzerá trošku ako granát :D. Hlavne vďaka tým krúžkom na vrchnáčiku. Tiež Vám pripomína granát, alebo  niečo iné? Mimochodom, vôňu vám nedajú zabalené v klasickej papierovej krabičke, ale v plastovej priehľadnej, vďaka čomu vyzerá ako šperk vo vitríne. Inak, tá krabička je dosť nepraktická vec, pretože aby držala pokope je prelepená kopou lepiacej pásky a chvíľu trvá kým sa vám ju podarí odlepiť a vyslobodiť flakón. Je tvorená dvoma plastovými U-čkami, ktoré do seba zapadnú. Ale keď dáte dole lepiacu pásku, tak potom už veľmi pevne nedrží, preto odporúčam zásadne chytať a držať za spodnú časť. Ale nápad v každom prípade zaujal. 
Parfémovanú vodu Eclat D´Arpege kúpite vo všetkých štandardných veľkostiach (30, 50, 100ml). Cenovo sa to však líši, najvýhodnejšia cena je aktuálne na parfums.sk 25,35E (za 100ml verziu).

Čo Vy a vône Lanvin? Skúšali ste niektorú z nich, alebo vlastníte práve túto? Poznáte ešte iný parfém s netypickým obalom alebo flakónom? 

10 komentárov:

  1. Milujem tento parfem jeden z naj!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) používaš aj iný Lanvin?

      Odstrániť
    2. Mam este marry me ale s tym nie som spokojna tak ako s tymto

      Odstrániť
    3. ten som chcela vyskúšať ako ďalší... takže nemám byť do toho až tak hrr? :)

      Odstrániť
  2. Vône Lanvin nepoužívam, okrem môjho Gucciho mám ešte jednu trocha menej známu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ktorého Gucciho máš? ešte som od nich žiadnu nemala, rada sa nechám inšpirovať :)

      Odstrániť
  3. ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o nákup v hodnote 30 EUR len za jednu odpoveď
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/03/giveaway-s-ladymaniask.html
    prajem krásny den
    Iva Klepi ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento parfém mívala moje sestřička a tajně jsem ji ho používala ;) je krásný na denní nošení.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak len dúfam, že sa kvôli tomu na Teba nehnevala :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017