Malinový deň

3/08/2013 02:51:00 PM

Owl Heaven na facebook-u :)

Keďže nám dnes počasie vôbec nepraje, povedala som si, že si dnes spravím vlastnú voňavú jar. Ráno som síce prežila pár nepríjemných chvíľ u lekára, ale všetko mi to vynahradil priateľ, ktorý dnes vstával veľmi skoro ráno, aby tam mohol ísť so mnou.
V piatky zvyknem doma upratovať, ale na dnes mám ospravedlnenku :). Urobila som si teda kávu, a užívam si pohodičku s malinovou kozmetikou a dobrým čítaním. 


Aktuálne som zbláznená do všetkého malinového, či už vône, farby alebo príchute. Neviem sa dočkať jari a čerstvých malín. Zatiaľ sa nimi dopujem aspoň cez vôňu týchto výrobkov. 
Peelingový sprchový gél s vôňou malín a mäty z Oriflame (Nature Secrets Exfoliating shower gel) vám snáď nemusím ani predstavovať. Písala som o ňom už dávnejšie, viac nájdete TU
Hydratačná telová pena Balea (Bodymousse Himbeere) je bohužiaľ z limitovanej edície, čo ma celkom aj mrzí. Vyzerá a vonia ako pravý malinový jogurt (ochutnávať som neskúšala) a natieranie ním si vždy dokonale užívam. Je určený na normálnu pokožku a hydratuje primerane. Po nanesení pokožku krásne prevonia a hlavne po použití vôbec nelepí. Zatiaľ by ste ju mali v DM-ke zohnať bez problémov. 200 ml/max. 3E.



Na čítanie som si dnes vybrala nové La Femme, ktoré som si kúpila vlastne hlavne kvôli darčeku, ktorým je lak na nechty v rôznych odtieňoch (ja mám koralový). Ale je tam aj čo čítať, napr. rozhovor s Beyoncé, nádhernou Magdou Šebestovou či tip na jarný detox šatníka. Okrem toho som sa pustila do ďalšej knihy od Irvina Yaloma, známeho amerického psychoterapeuta. V knihe Máma a smysl života predstavuje Yalom 6 príbehov zo svojej psychoterapeutickej praxe, v ktorých sa nejakým spôsobom rozoberá vzťah s matkou. Yalom píše odborne a zároveň pútavo, ale jeho knihy by som pokojne odporúčala aj laikom, ktorých psychoterapia ako taká zaujíma. Okrem toho sa venuje psychoterapeutickému smeru - existencionalizmu, ktorý mňa osobne zo všetkých terapeutických smerov zatiaľ zaujal najviac a uvažujem o výcviku práve v tomto smere. 

Ako ste Vy prežili dnešný deň? Máte aj vy momentálne nejakú voňavú závislosť, tak ako ja malinovú? Mimochodom, viete mi odporučiť niečo ďalšie malinové?
UPDATE: pridala som Vám fotku laku z La Femme. Moje nechty vôbec nie sú ideálne, tak dúfam, že aspoň pre ukážku farby to stačí :)

(zdroj foto: color-beam.blogspot.cz)
PS: rada by som Vás pozvala na prebiehajúcu lakovú giveaway ku Color Beam, hrá sa o laky Chanel a Nubar. Klikajte SEM.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa tiež chystám, hneď ako sa dostanem do DMky :)

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    3. Ja som si vybrala korálový, ale farieb bolo veľa. Ak budeš kupovať, dávaj pozor, tie v okrúhlych fľaštičkách sú klasické a tie hranaté sú práskacie :)

      Odstrániť
  2. malinové? mne zachutili malinové čaje, nie som pritom "ovocný" typ, skôr siahnem po zelenom :D ale asi sa pýtaš na kozmetiku. s tým ti ozaj neporadím. možno len sladučkú voňavôčku od kappa- moda, je to ovocná bomba a mne najviac pripomína práve maliny....čo sa týka voňavej závislosti, tak ja fičím už roky na vanilke, čokoláde a kokose a teraz sa chystám na kokosový hojivý zázrak od oriflame, lebo vonia báječne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Malinové čaje mám tiež veľmi rada :). Kappu teda vyskúšam, ďakujem za tip :).
      Inak, k tej čokoláde - mala som telový krém z Avonu s čokoládou (Planet Spa), a voňal ozaj božsky, určite vyskúšaj :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017