MysteryBox 2/2013

3/05/2013 10:15:00 PM


V poslednom čase sa s krabičkami akoby roztrhlo vrece. Drvivá väčšina (ak nie všetky) sa vyskytli u našich českých susedov. Síce s možnosťou dopravy aj k nám, ale zas...radšej budem týždeň na intráku jesť. Keď sa však objavila ponuka krabičky krásy aj u nás a za skvelú zníženú cenu pre bloggerky (6E namiesto bežných 12E), tak prečo ju nevyužiť?

 Box prišiel bezpečne zabalený v čiernom igelite, takže som mala istotu, že voda v ňom nebude. Pod igelitovým obalom bol previazaný červenou ligotavou stužkou a prelepený nálepkou s logom. Vo vnútri bola krabička vyložená ružovými vlasmi, z ktorých som sa nakoniec tešila ako malé dieťa (a ani vlastne neviem prečo). Hneď po otvorení na mňa vykukla laminovaná kartička, na jednej strane s charakteristikou boxu, na druhej strane so stručným popisom vložených výrobkov. Okrem nej sa tam ešte nachádzal celkom hravý sprievodca vôňami, ktorý mi snáď poslúži pri najbližšom nákupe vône na leto. 



Poďme sa teda venovať obsahu boxu:
- Rimmel dvojfázový odličovač  a špirála Extra Super Lash boli ohlásenými výrobkami, takže som už vopred vedela, že ich v boxe nájdem. Špirály od Rimmel mám vo všeobecnosti rada a vyhovujú mu. Túto som ešte neskúšala, takže verím, že ma nesklame. A odličovač sa vždy hodí. 
- Creme 21 sprchový gél pomaranč a limetka. O tejto nemeckej značke som predtým nepočula, ale na nete som sa dočítala, že ide o kozmetiku, ktorá bola populárna v 70.a 80. rokoch. Vonia celkom dobre, takže uvidíme, ako sa bude správať v sprche :).
- Kefka na čistenie pleti. Neviem čo s ňou. Jednu už doma mám, ale nepoužívam, lebo mi nevyhovuje. Tak kým jej nenájdem využitie, bude mi doma na ňu padať prach. 
- Umelé mihalnice som chcela vyskúšať už dávno, takže sa mi hodia.
- Essence balzam na pery s leskom Cherry kiss. V poslednom čase preferujem skôr rúže ako lesky, ale tento má krásnu farbu, tak snáď spravím výnimku. 
- Menalind hydratačný krém na intímne partie (vzorka). Tak toto ma prekvapilo. O kréme na intímne partie som teda ešte nepočula a neviem, načo sa používa. Čo myslíte?
- 2x Avon Perfect kiss rúž Kiss me pink (vzorka). Jeden rúž z toho nového radu od Avonu doma už mám. Vyhovuje mi svojou sýtou farbou a krémovým zložením.
- Strúhadlo na ceruzky určite využijem. Aspoň prestanem kradnúť to mamkine. 


Mystery Box som si objednávala ešte začiatkom februára, a dostal sa ku mne až dnes. Ale aj napriek dlhšiemu čakaniu musím povedať, že som s obsahom spokojná, hoci ide o drogérkové bežné značky a (skoro) všetko využijem. Ako ste na tom vy? Máte už doma svoj boxík? Alebo sa chystáte objednať ďalšie vydanie? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. rimmel, avon, essence? hmm...to najlacnejsie co sa da najst. vyznam takychto boxov by mal byt ten, ze su v nom miniatury veci, ktore su normalne velmi drahe a preto by sme si ich nekupili len tak ked ich nepozname. resp. nejake specialne vychytavky, ktore by mi ani nenapadlo, ze existuju. toto mi pride ako "macka vo vreci"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja to osobne neberiem tak, že teraz budem v boxe (a navyše za takú cenu) čakať značky ako NARS, MAC alebo Ilmasqua. A určite nie v úplne prvom vydaní. Uvidíme, ako bude box pokračovať ďalej.

      Odstrániť
  2. úprimne? podľa mňa toto je blbosť, čo sa "zvýšilo" v drogérke...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To v prvom momente napadlo aj mňa... ale zas nejak extra mi to nevadí..

      Odstrániť
  3. za 6€ je to v pohode, ale 12 mi pride privela...inak az na tu kefku by som vyuzila asi vsetky vyrobky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty jo, nestačím se divit, kolik krabiček už se vyrabí.. A tahle vypadá dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. som rada, že som za to nevyhodila peniaze. hoc len 6€. ale mrzelo by ma to

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa by mrzelo tých 12E... a ďalšiu krabičku zatiaľ objednávať neplánujem :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017