Aktuálne milujem...

4/20/2013 10:56:00 PM

... Passion Pit


... špaldovú kašu s ovocím na raňajky

(zdroj)

... bodkované košieľky (už vlastním dve, táto je zo Zary)

(zdroj)

... môj nový prstienok a toho, ktorý mi ho daroval (povedala som áno) :-*


Čo aktuálne milujete vy?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. ty bodkované košieľky, ja prúžkované legíny :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. špaldovou jsem ještě neměla :( ale všemožné ovesné miluju!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi odporúčam, podľa mňa je úplné skvelá :)
      ja som alergická všeobecne na pšenicu, ale špalda mi zatiaľ problémy nerobí :)

      Odstrániť
  3. Já tedx prvotně gratuluji k prstýnku a ano :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017