Filmový tip na apríl

4/12/2013 04:57:00 PM

(zdroj)
Dnes o aktuálnom filme, ktorý som mala možnosť vidieť včera. V poslednom čase ma stále viac začína fascinovať všetko severské. Či už ide o knihy (Larssen, Kepler, Linqvist), hudbu (Opeth, Agent Fresco, Bloodgroup, GusGus) alebo filmy. A tento film považujem v poslednom čase za jeden z najlepších, aké som videla. A nielen preto, že spája moje dva obľúbené filmové žánre. Ide sa o psychologickú drámu režiséra Thomasa Vinterberga HON (Jagten, The Hunt).

Oficiálny text:
Čtyřicetiletý Lucas se nedávno rozvedl a začíná žít nový život. Má přátele, novou práci, přítelkyni a pohodový vztah s dospívajícím synem. Tuto porozvodovou idylu záhy naruší jedna nahodilá lež, která se rychle začíná šířit v komunitě jeho přátel. Obavy a nedůvěra se vymknou kontrole a vesnice propadne podivné hysterii. Lukas musí uhájit svou čest a později v kolektivní štvanici i holý život.. (http://www.csfd.cz/film/311967-hon/)

Musím povedať, že napriek skoro dvom hodinám mi film zbehol veľmi rýchlo, pričom som skoro celý čas napäto sedela a čakala, čo sa stane. A Madsa Mikkelsena týmto oficiálne povyšujem medzi mojich najobľúbenejších hercov. Hon sa momentálne premieta v kinách, aj keď v bežnej sieti kín (určite viete,
ktorú mám na mysli) ho budete čakať asi márne. Ak máte poruke nejaké menšie kino, odporúčam pozrieť program práve tam. 

Čo Vy a severské filmy? Videli ste už Hon?


You Might Also Like

4 komentářů

  1. niečo sa mi marí, ako keby som to už videla. Každopádne vyzerá to zaujímavo :)

    Jarná Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som to videla, super to bolo, aj ked ma hlavná postava niekedy solidne srala tým ako mala vsetko na háku.inak ak mas rada detektivky tak si pozri Wallandera, vyborne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to máš veru pravdu :D
      na Wallandera ma už dlhšie láka frajer, tak keď dopozeráme novú Hru o tróny, vrhnem sa na ňho :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017