Kozmetický obľúbenec mesiaca apríl/2013

4/25/2013 01:54:00 PM



Dnes tu máme konečne ďalšiu recenziu. Priznám sa, že už je to týždeň od posledných úprav na diplomovke a pár dní od jej odovzdania. Ale až dnes som mi pri pohľade na bielu plochu wordu neprišlo nevoľno. Som rada, že to mám za sebou a pevne verím, že ma už v mojom živote nečaká žiadne akademické písanie. Už len zvládnuť tie štátnice... Inak bol minulý týždeň preplnený úžasnými momentmi. Pre tie zvedavé z Vás, stačí prejsť na post nižšie.

Aprílový kozmetický obľúbenec síce nie je až tak kozmetický, ale aj napriek tomu je vhodným kandidátom pre túto rubriku. Ide o kefu na vlasy Tangle Teezer verzia Salon Elite. TT boom ste na blogoch určite registrovali pred pár mesiacmi, preto som sa rozhodla s recenziou nejaký čas počkať a poriadne otestovať čo TT naozaj dokáže. Kefu som dostala na Vianoce od sesternice, ktorá má nejaký tajný šiesty zmysel, pretože vždy od nej dostanem niečo po čom tajne túžim. A musím sa priznať, že s TT mi úplne vyrazila dych.
Kefu vyvinul anglický kaderník Shaun, ktorý sa u svojich zákazníkov a asistentov stále dookola stretával s tým istým, a to problémom pri rozčesávaní vlasov. Či už nasucho alebo namokro, vlasy boli pomotané. Rozčesávanie tak trvalo veľmi dlho, bolo bolestivé a vždy sa pri ňom vytrhalo veľké množstvo vlasov. Shaun teda vyvinul kefu TT ako riešenie tohto problému. Tangle Teezer sľubuje účinne rozčesanie vlasov, mal by zabrániť ich ďalšiemu zamotaniu či mechanickému poškodeniu a dodať vlasom hebkosť a lesk.
Moje osobné skúsenosti s TT sú len pozitívne. Myslím, že žiadna kefa či hrebeň mi vlasy doteraz nerozčesala tak dobre. Vlasy sú po jeho použití dokonale rozčesané a vôbec sa nemotajú. Veľmi ma potešilo, že vďaka TT sa vlasy neskutočne lesknú a na dotyk sú veľmi hebké a príjemné. Vôbec neelektrizujú a nelietajú okolo hlavy, čo je veľmi príjemná zmena oproti tomu, na čo som bola zvyknutá predtým pri iných kefách a hrebeňoch. Možno si spomínate, ako som sa pred nejakým časom sťažovala na vypadávanie vlasov. Tak vďaka používaniu TT sa mi podarilo vypadávanie počas česania úplne minimalizovať, skoro až eliminovať. Rozčesávanie ide veľmi jednoducho a je dokonca príjemné. Kefa je z pevného, ľahkého plastu a má ergonomický tvar, no ja som spočiatku mala trošku problém s držaním a z ruky mi vypadávala. Ale chcelo to len cvik a zvykla som si, dokonca sa pri česaní cítim pohodlne.
TT používam na suché aj na mokré vlasy a výsledok je stále rovnako ohromujúci. Existuje viacero variant TT. Ten ktorý mám ja základná verzia Salon Elite, okrem toho existuje Compact Styler (menšie rozmery a veľkosť do kabelky), rozkošný Magic Flowerpot (v tvare kvetinky pre dievčatká) a Aqua Splash (vhodná k vode a nemala by v ruke kĺzať). Tangle Teezer by mal byť dostupný v kamenných predajniach, no osobne som naň ešte nikde nenarazila. Istotou je parfums.sk. Cenovo sa pohybuje okolo 9-12 Eur. Konkrétnejšie Salon Elite (9,10Eur, v 5 farebných prevedeniach), Compact Styler (9,80Eur, v 7 farebných prevedeniach), Magic Flowerpot (12,90Eur, v 5 farebných prevedeniach) a Aqua Splash (9,10Eur v 4 farebných prevedeniach).

Tiež vlastníte svoj Tangle Teezer? Ste spokojné?

Vzhľadom na to, že sa chystá zrušenie Google Readera, liknite Owl Heaven na Facebooku, alebo na bloglovine. Ďakujem :)

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017