MAC Powder Blush - Buff

4/05/2013 10:53:00 AM



Dnes mám krásny deň. Podarilo sa mi dokončiť empirickú časť diplomovky, popísať všetky výsledky, tabuľky, grafy a odoslať ju na kontrolu vedúcemu. Teraz už len dúfať, že nebudem musieť veľa prerábať. Potom mi ostávajú už len menšie záležitosti ako diskusia, záver, úvod, abstrakty a najhoršie zo všetkého – natrepanie práce do šablóny. A potom konečne kúsok voľna (a učenie na štátnice). To bude oproti tomu písaniu príjemná zmena. Vďaka tomu mám konečne trošku času aj na dlhší článok a preto si dáme konečne recenziu!
Odkedy som začala intenzívnejšie čítať Vaše blogy a spoznávať nové nedrogérkové značky kozmetiky, začala som samozrejme túžiť po rôznych novinkách. A takou najväčšou túžbou bola značka MAC. Doteraz neviem, čo ma na nej tak veľmi fascinuje, ale asi to budú tie úplne úžasné jednoduché obaly a nekonečný výber odtieňov. Ale keďže študujem, nejako sa mi nechcelo vrážať do jedného výrobku toľko peňazí. Až keď začnem sama zarábať. A tak som obzerala na nete, vyberala z ponuky, ale nikdy nič nekúpila.
K svojmu prvému a zatiaľ jedinému výrobku od MAC som sa dostala úplnou náhodou. Keď bola mamka v zime na návštevu u sesternice v Prahe s presnými inštrukciami aké veci potrebujem, MAC medzi nimi nebol. A napriek tomu sa domov vrátila so skvelou krásnou MAC Powder Blush v odtieni Buff. Lícenku si pôvodne kúpila sesternica, ktorej však odtieňovo nesadla a rozhodla sa jej zbaviť. A ja som bola tým vhodným kandidátom. Ani si neviete predstaviť, aké bolo moje nadšenie!
MAC Powder Blush je naozaj prekrásna, stredne pigmentovaná lícenka. Odtieň Buff je tehlová farbička, nie však typická tehlová, je akoby ozvláštnená trochou ružovej. Lícenka je matná a neobsahuje žiadne trblietky, vďaka čomu sa stáva úplne ideálnou na denné nosenie. Jej ďalšou výhodou je, že nepráši a dá sa dobre na tvári vrstviť. Viete s ňou teda docieliť jemnejší aj výraznejší look. Ja osobne nie som zástancom veľkého množstva lícenky na tvári, preferujem len jemný náznak.
Balenie je jednoduché, elegantné a veľmi pevné. Je okrúhle, čiernej farby a na vrchu priehľadné s logom značky. Názov odtieňa nájdete na spodnej strane balenia, ktoré obsahuje 6g výrobku. Po skoro pol roku používania, mám pocit akoby z nej vôbec neubudlo a stále bola úplne nová. Myslím, že mi určite vydrží pekných pár rokov. Bohužiaľ, lícenka sa ku mne dostala bez krabičky a na plastovom balení neviem nájsť dátum spotreby.
Lícenka stojí približne okolo 16-17€. Neviem aká je dostupnosť značky MAC v kamenných predajniach na Slovensku, preto by som osobne stavila na eshopy. Prezrela som parfums.sk, kde majú dobrý výber – až 14 odtieňov v cene 16,10E. Okrem Powder Blush majú v ponuke aj Sheertone Blush (8 odtieňov) a Sheertone Shimmer Blush (11 odtieňov). Neviem aký je medzi nimi rozdiel, ale predpokladám, že Sheertone budú jemnejšie, menej výrazné farbičky a Sheertone Shimmer budú obsahovať trblietky. Ale to je len môj predpoklad. V každom prípade som presvedčená, že moja MAC zbierka sa bude rozširovať a minimálne 2-3 lícenky čoskoro pribudnú.
Čo vy a značka MAC? Vlastníte niečo od tejto značky? Ste s touto kozmetikou spokojné? Alebo aj vy tajne o nejakom kúsku snívate?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. téda propracovaný článek :). já od MAC nevlastním snad žádnou kosmetiku, ale rozhodně bych chtěla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      nezabudni sa potom pochváliť :)

      Odstrániť
  2. príde mi trošku veľa 16 € za lícenku, ale ak sa oplatí tak prečo nie :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď to som si celý čas hovorila aj ja :)
      ale myslím, že fakt vydrží roky a roky :)

      Odstrániť
  3. Ja od mac nemam nic a asi ani mat nebudem /ceny/ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od MAC nic nemám, ale láká mě to :) tak třeba jednou :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem sa potom tešiť u teba na recenziu :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017