Spotrebované 3/2013

4/01/2013 03:00:00 PM


Mesiac opäť prešiel a máme tu ďalší, v poradí druhý diel rubriky spotrebované. Oproti minulému mesiacu sa mi podarilo spotrebovať o jeden produkt naviac, takže konečne sa moje domáce zásoby stenčujú :D. Dokopy ich je teda 10. Nech Vás spoločná fotka nemýli, lak na nechty som tam zabudla pridať. 


1. AVON Planet Spa Thailand lotus flowers luxuriously light body souffle
Jedno z mojich najobľúbenejších "mazadiel". Konzistenciou ide o biely našľahaný krém. Vonia úplne geniálne, skôr kvetinovo a dosť výrazne. Pokožka je po natretí krásne hebká, hydratovaná a vonia dlho, dlho. Ďalšie balenie si určite zaobstarám. 
200ml/6,9E (kampaň 5)

2. Balea Dusch Peeling Buttermilk & Lemon
Tento peeling som si pôvodne kúpila pre porovnanie peelingov a o to viac som z neho bola prekvapená. Vďaka účinku, cene a skvelej vôni sa stal mojim top peelingom. Avšak, keďže ide o limitovanú edíciu, neviem či je ešte dostupný. Viac info TU.
200ml/1,89E

3. Garnier Invisi mineral Deodorant
Sprejové deodoranty či antiperspiranty vôbec nemám rada. Preferujem skôr tie tuhé, resp. guličkové. Tomuto som veľmi nevedela prísť na chuť, aj keď jeho deo funkcia bola celkom v pohode. Bol to darček a neohúril ma natoľko, aby som si ho kúpila opäť. 
150ml/okolo 3,5E

4. Balea Urea Fusscreme
Ďalší výrobok Balea, na ktorý nedám dopustiť a ktorý kupujem opakovane. Bezkonkurenčne ide o najlepší krém na nohy. Viac info TU.
100ml/1,79E


5. AVON Conditioning eye makeup remover lotion
Ďalšia kozmetická stálica u nás doma. Zatiaľ som ešte neprišla na chuť odličovaniu s micelárkou, takže preferujem toto mliečko. Aj napriek tomu, že vonia trošku ako droždie a pleť je trošku mastnejšia, odličuje veľmi dobre a používam už ďalšie balenie. 
150ml/2,3E (kampaň 5)

6. AVON Clearsking clear emergency intensive cream cleanser
Rad Clearskin som používala proti akné už počas strednej školy, a nejak ma neohúril. Nedávno mi však náhle došiel čistiaci gél a nič iné sme doma nemali. O to viac ma prekvapil. Obsahuje kyselinu salicylovú, ktorá intenzívne bojuje proti vyrážkam. Ráno po vyčistení boli vyrážky na pleti omnoho menšie a bolo ich menej. Až som sa preľakla, že čo sa stalo. Odvtedy ho mám pre prípad núdze doma stále. Ideálne ešte v kombinácií s lokálnou starostlivosťou, tiež s obsahom kyseliny salicylovej.
75ml/2,5E (kampaň 5)

7. LUSH Dark Angels cleanser
Najobľúbenejšie čistidlo na pleť od LUSH. Viac TU.
100ml/


8. AVON Ideal Flawless korektor - fair
Ako som už písala v This or That tagu, korektor používam len v prípade núdze. Tento tyčinkový v svetlejšej variante je taký ten priemer. Ani najlepší, ani najhorší. Ale na to občasné použitie stačí myslím v pohode. Aktuálne skúšam tekutý korektor, ktorého balenie je mega veľké a budem ho už mať asi do konca života :D
asi 5g/približne 4,5E

9. Essence Colour & go nailpolish - fame fatal (61)
Najdokonalejšia červená farba na nechty. Najviac obľubujem tmavé farby, ale červená mám medzi nimi svoje čestné miesto. V tomto laku sa navyše spojila so skvelým nanášaním, konzistenciou, krytím a dlhou výdržou. Toto je ešte staré menšie balenie, určite si ho však zadovážim aj v novom väčšom. 
5ml/približne 1,5E

10. AVON Outspoken by Fergie 
Parfémy podľa celebrít sa mi nikdy moc nepozdávali, pretože som mala pocit, že sú všetky nejak podozrivo rovnaké. Tento som ovoňala zo vzorky bez toho, aby som si pozrela čo je to zač. No a zapáčil sa mi. Bol úplne ideálny na zimu a na studené počasie. Bola som veľmi spokojná a predpokladám, že s a k nemu raz určite vrátim. 
50ml/17E (kampaň 5)

Likujete už Owl Heaven na FB???

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Odpovede
    1. To teda hej :D
      ale na svoju obranu musím povedať, že všetky výrobky mám dvojmo - jeden kus doma a druhý na intráku :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017