Spotrebované 4/2013

4/30/2013 09:36:00 PM

Ani neviem ako a ďalší mesiac je za nami. Pre mňa zatiaľ asi vďaka môjmu (už) snúbencovi najkrajší a zároveň kvôli diplomovke najviac stresový mesiac môjho života. Nakoniec to však dobre dopadlo a teraz pokojne oddychujem. Aspoň kým sa neozve môj pocit zodpovednosti a nezačnem sa učiť (čo zase tak skoro nehrozí). V skrinke sa mi za ten čas nahromadilo celkom slušné množstvo prázdnych obalov od kozmetiky. Máme tu 11 plných balení, 1 cestovné a 3 vzorky.



1. Garnier Fructis Citrus-Détox šampón proti lupinám
Z celého množstva šampónov proti lupinám je tento jedným z pár vyvolených, ktoré mi naozaj zaberajú a nesvrbí ma z nich hlava. A tým, že je určený na mastné vlasy je úplne ideálny. Navyše vonia veľmi príjemne a je priehľadný, čo mi tiež vyhovuje. 
200ml/orientačne okolo 2E

2. Balea gél na holenie cmar a citrón
Tento gél na holenie ste tu na blogu už párkrát videli a patrí medzi moje TOP výrobky.
150ml/1,79E

3. Manufaktura sprchový gél hruška a med
Gélik som dostala na Vianoce od bratranca a veľmi som sa mu potešila. Túto značku mám rada keďže mi je sympatické to, že netestuje na zvieratách. Z gélu som však veľmi nadšená nebola. Svoju prácu síce urobil, aj penil ale vôňa bola taká nijaká. Hrušku ani med som veľmi necítila. Mám radšej výraznejšie vône.
250ml/orientačne okolo 4E


4. Avon Solutions Cellu Sclupt anticelulitídna telová emulzia
Ako väčšina žien aj ja mám problémy s celulitídou. V súčasnosti sa tomu asi vyhne málo žien. Táto emulzia je mojou obľúbenou zbraňou proti celulitíde. Samozrejme, nemyslím si, že len natretie krémikom ma jej zbaví, ale spolu s upravenou stravou a pohybom sú jej účinky značné. Momentálne som ju nahradila novinkou Cellu Break s dvojitým účinkom. 
200ml/7,90E (kampaň 7/2013)


5. Salvator Dalí Eau de Rubylips telové mlieko
Opäť darček, tentokrát pre mamku. Vôňa bola na ňu však veľmi intenzívna, tak som ho používala ja. A musím povedať, že ak aj parfém takto vonia, určite si ho zaobstarám. Vôňa je to dokonalá, trvácna a navyše mliečko výborne hydratuje. V kombinácií s parfémom a sprchovým gélom ideál. 
100ml/cenu neviem

6. Avon Solutions Complete Balance denný krém
Veľmi príjemný matujúci krém s nemastným zložením. Má príjemnú konzistenciu, sviežu vôňu a veľmi dobrú hydratačnú schopnosť. Bohužiaľ nie je vhodný na problematickú pleť, ale keď má (moja pleť) lepšie dni úplne mi vyhovuje. Existuje aj v nočnej verzii. 
50ml/5,50E (kampaň 7/2013)

7. Yves Rocher Plaisirs Nature telové mlieko bio ovos v cestovnom balení
Na toto mliečko nemôžem povedať ani jedno krivé slovo. Je úplne dokonalé. Brala by som ho v plnom balení. Ale... V popise nájdete: "Mlieko s jemnou vôňou ovsa.". Tá vôňa je naopak dosť silná, výrazná a dlhotrvajúca. Mne to síce nevadí, ale ak ste citlivejšie na vône, rozhodne odporúčam pred kúpou vyskúšať. 
50ml/cenu neviem

8. Avon Skin So Soft Soft & Smoot guľočkový deo antiperspirant s účinkom minimalizujúcim rast chĺpkov
Ani vlastne neviem, ako sa ku mne táto gulička dostala, ale neplánovala som ju vôbec používať. Raz keď mi náhle došla moja, som ju vyskúšala a bola som fakt prekvapená. Neviem, ako by obstála vo veľmi teplých dňoch, ale na chladnejšie mesiace bola úplne ideálna. Celý deň som sa cítila veľmi dobre a sviežo. K minimalizácií chĺpkov sa však vyjadriť neviem. 
50ml/Avon ju už bohužiaľ vyradil z ponuky


9. Essence Multi Action maskara
Ide o môj prvý kontakt s maskarami od Essence. A celkom uspokojivý. Kúpila som ju vo výpredaji minulý rok a kým som ju začala používať, strávila dlhý čas v zásuvke. Má klasickú kefku, s ktorou sa maskara veľmi dobre nanášala, riasy pekne predĺžila a zahustila. Už ju mám otvorenú 6 mesiacov, takže putuje do koša. 
8,5ml/orienta čne okolo 2E

10. Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear lak na nechty odtieň 180 Disco Ball
Je to najnádhernejší lak na nechty, aký som kedy vlastnila. Plný krásnych drobných farebných trblietok v priehľadnom laku a s dlhou trvácnosťou. Je mi až smutno, že ho už musím vyhodiť :(.
11,8ml/orientačne okolo 4E

11. Avon Pink Crystals rúž na pery odtieň Sparkling Nude
Môj najmilovanejší rúž na pery. Viac sa o ňom dočítate TU
Aktuálne už nie je v ponuke.

12. Pupa Vamp! maskara
A tuto ide o prvý kontakt s maskarami od Pupy. Nalákala ma na ňu Katze a keď bola v Pupe akcia 3,90E na každú špirálu neváhala som. Je to jedna z najlepších maskár, aké som kedy vyskúšala. Predlžuje, zahusťuje. Opäť, mám ju už viac ako 6 mesiacov takže putuje do koša.
9ml/bežná cena okolo 9E


A na koniec tu máme vzorky od spoločnosti Bioderma.

13. Bioderma Sébium Pore Refiner
Krémik určený na stiahnutie pórov, na blogoch veľmi ospevovaný. No, ale... ja neviem. Je to krém, báza alebo čo? Ako samotný krém ma sklamal. Zdal sa mi málo hydratačný, moja pleť po ňom bola dosť vysušená miestami sa až lúpala. Viem si ho ale predstaviť zmiešaný s klasickým denným krémom, lebo na tie póry je fakt borec.

14. Bioderma Sébium Gel Moussant
Výborný čistiaci gél na pleť, ktorému nemám čo vytknúť. Sama som ho niekedy používala dlhodobo. Dokonca je vhodný aj na holenie. 

15. Bioderma Sébium Global 
Horúca novinka z radu Sébium. Ide o intenzívnu starostlivosť proti vyrážkam. Celá vzorka mi vystačila na asi 4 použitia. S jeho účinkom som bola spokojná. Pár vytvárajúcich sa vyrážok sa mi zmenšilo a celkovo bola pleť veľmi príjemná na dotyk a hydratovaná. Silno uvažujem o kúpe. 

Čo sa podarilo tento mesiac minúť Vám? Používate, alebo máte skúsenosť s niektorým z týchto výrobkov?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. na manufakturu som čakala väčšie chvály! inak som skúšala už len baleu gél na holenie a tá vôňa nemá chybu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale tak ja nevravím, že je zlá... Len mi nevonia :D
      No, určite sa chystám ešte na inú voňavú verziu :)

      Odstrániť
  2. Manufaktura je moje oblíbená kosmetika :) Miluju jejich tuhá mýdla, jejich pěny, sprchové gely. A hlavně maminka, ta má pořád plnou koupelnu věcí jen od nich :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som toho zatiaľ veľa nevyskúšala, ale s pivným balzamom na vlasy a balzamom na pery s vínnou révou som zatiaľ veľmi spokojná. Aj tento sprcháč bol fajn, len mohol trošku výraznejšie voňať :)
      čo by si mi odporúčala určite skúsiť?

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Sama sa tomu divím :D
      Ale niečo z toho som mala na intráku, takže u mňa všetko ide v dvoch líniách :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017