Filmový tip na máj

5/13/2013 02:01:00 PM


Ako ste si užili víkend, dámy? Verím, že lepšie ako ja. Bohužiaľ si ma našiel nejaký vírus a tak som sobotu preležala s bolesťami a horúčkou a nevyhla som sa ani iným nepríjemnejším veciam :-/. Skoro 24hodinová hladovka však pomohla, v nedeľu som sa už cítila lepšie a dnes je to ešte lepšie. Radšej však ešte dnes vynechám dráždivejšie jedlá a záťaž. 

Dlhšiu dobu som uvažovala o filme, ktorý by som Vám tentokrát odporúčala, keďže v poslednom čase ma veľmi zamestnáva učenie a na filmy mi už neostáva mnoho času. Preto ďakujem môjmu snúbencovi za pripomenutie, že nedávno sme pozerali Frankenweenieho.

(zdroj)

Oficiálny text:
Frankenweenie: Domácí mazlíček je dojemným příběhem chlapce a jeho psa. Když mladý Victor nečekaně přijde o svého milovaného psa Sparkyho, povolá na pomoc vědu a svého nejlepšího přítele přivede znovu k životu – jen s několika drobnými změnami. Snaží se svůj výtvor ukrývat, ale když se Sparkymu podaří uniknout, zjistí Victorovi spolužáci, učitelé i ostatní obyvatelé města, že znovuzrození může mít příšerné následky.(http://www.csfd.cz/film/236117-frankenweenie-domaci-mazlicek/)

Po nie celkom (podľa mňa) podarených Temných tieňoch sa Tim Burton vracia späť s týmto rozkošným animákom (čiernobielym!). Ak ste už niečo od neho videli a páčilo sa Vám, Frankenweenie sa bude páčiť tiež. Je to skôr oddychovka, takže ak sa Vám nechce zamýšľať, určite Vás nesklame. 

Máte radi Burtona? Videli ste už Frankenweenieho?

PS: Ešte máte posledný týždeň pre zapojenie sa do Jarnej Giveaway!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. frankweenieho sa mi nepodarilo stiahnuť, ale chystám sa na neho. tim burton je skvelý a hudba dannyho elfmana ešte viac

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vdaka za tip urcite sa na to mrknem kedbudem mat trosku viac casu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite potom napíš, ako sa ti to páčilo :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017