Hudobné tipy

5/16/2013 09:35:00 PM

Alebo, čím si aktuálne počas učenie spríjemňujem náladu :)

Florence + the Machine - You got the love


Awolnation - Sail


Rudimental - Waiting all night


Ellie Goulding - Figure 8


Woodkid - Run boy run


Muse - Hysteria


Poznáte niečo? Čo aktuálne počúvate vy? 

You Might Also Like

9 komentářů

  1. ja som dlho ignorovala nightwish, keď od nich odišla tarja, ale ich nový album Imaginareum ma dostal! hlavne Song of myself a ešte Orphanage airlines ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nečudujem sa. Anette som nemohla ani počuť, brrr... :)

      Odstrániť
    2. a hlavne na tom albume takmer ani nespieva
      akurát song of myself je taká výnimka

      Odstrániť
    3. Budem sa musieť teda po ňom poobzerať :)

      Odstrániť
  2. Díky za tipy, začínám nějak ztrácet v hudbě přehled...

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemám začo, som rada, že sa ti páčia :)
      Inak, väčšinou sú to asi staršie veci, prehľad už tiež pomaly ale isto strácam... :D

      Odstrániť
  3. Waiting all night momentálne milujem a ešte viac v tejto "live" verzii :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa páči viac ako tá oficiálna verzia :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017