Random

5/04/2013 01:20:00 PM

Aj Vy mávate také dni, keď musíte niečo robiť ale strašne sa Vám nechce? U mňa sú teraz čoraz častejšie. Mala by som sa učiť, ale akosi sa mi nechce (a navyše nemáme ešte vypracované všetky otázky). Aby toho nebolo málo, dnes ma rozladilo % zhody diplomovky. No proste, celé zle. 
 Dnes teda len taký random výber z fotiek, ktoré sa mi nakopili v telefóne za posledné dni. 


Na okresnej výstave tvorby amatérskych umelcov sa našli aj takéto rozkošné mačičky.




"Umelecké zátišie s vínom, vodou a tatranským čajom."


Podvečerný pohľad na mesto (z lavičky, po tom výstupe som nemala sily fotiť postojačky)


Najviac manický a najviac nervózny pes mesiaca (+ kamarát).


"Učenie" (= obdivovanie môjho najnovšieho lakového prírastku, s ktorým Vás už pár dni otravujem na FB).


Ako sa máte v tieto dni Vy?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Odevzdávám diplomku v lednu, tak vím, kolik je za tím práce a shoda s jinou diplomkou pak dost mrzí...a budeš ji muset hodně předělávat?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) prerábať ju už asi nebudem. Bola to taká hodnota, ktorá by teoreticky ešte mala byť akceptovateľná. Ja len nerozumiem, ako vlastne ten systém funguje, keďže mi tam vyhodilo dobre odcitované veci, ktoré sa však v každej práci o patologickom hráčstve vyskytujú (definície a podobne).
      Ako to ide s prácou Tebe?

      Odstrániť
  2. Tak to je dobré, už jen státnice, že? :) Držím pěsti! Hlavní jsou dobré citace, pak shoda není důležitá :) Mám zatím jen teorii (přece jen je do ledna čas), zasekla jsem se při spolupráci s firmou, na kterou DP vypracovávám...Ale taky se shodě u definic nevyhnu, toto téma píše víc lidí u stejné vedoucí a ta nám dala stejný seznam hlavních zdrojů.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, už len tie štátnice :). Ja stále dúfam, že to dopadne dobre. Držím prsty, nech to máš čím skôr hotové :).
      My sme tiež boli viacerí s podobnou témou, len s malými obmenami. Zaujímavé je, že medzi nami sa žiadne zhody nenašli :D

      Odstrániť
  3. Krasne fotky! Najviac sa mi asi paci pohlad na mesto :) taketo fotky ma v poslednom case vedia dostat do kolien

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017