Vyhodnotenie Jarnej GA :)

5/20/2013 08:40:00 PM

V prvom rade ďakujem za krásny počet zapojených (50) a ešte krajší počet followers (166)! Veľmi si vážim, že sa sem vraciate, čítate a komentujete. Bez Vás by tento blog určite nefungoval.

Ale poďme k výhercovi. Dva krásne jarné laky Avon a skvelý rúž Rimmel vďaka Giveaway drawing aplikácií získava: Zuzana Stanko !


Zuzke gratulujem a posielam hneď a zaraz email. Ostatným ešte raz ďakujem za účasť a onedlho sa môžete tešiť na ďalšiu giveaway!

You Might Also Like

6 komentářů

  1. gratulujem :)
    Ak by si chcela, zapoj sa do mojej giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    http://belle-katinka.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmm, len tak tak, som hneď nad ňou s mailom :) Každopádne gratulujem, snáď sa šťastie už niekedy usmeje aj na mňa! :D :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017