Clinique Cream Shaper + Chubby Stick

6/29/2013 01:23:00 PM


K značke Clinique som nikdy nemala nejaký extra vzťah. Sem tam sa mi vďaka sesternici niečo dostalo do rúk, ale nič ma nepresvedčilo o tom, že sa to za tu cenu oplatia. Až kým som nevyskúšala tieto 2 výrobky, ktoré považujem za veľmi podarené.



Chubby Stick - Chunky Cherry

Priznám sa, že Chubby Stick som si kúpila vďaka veľkému množstvu blogov, ktoré ho ospevovali. Nečakala som od neho žiadne zázraky, žiadnu mega pigmentáciu a preto som s ním aj spokojná. Najväčším problémom bolo vybrať si ten správny odtieň. Objednávala som ho cez net a keď som sa konečne rozhodla pre tento odtieň, bol už vypredaný. Takže som si musela trochu počkať, kým bol opäť na sklade. Ale oplatilo sa. Pigmentácia nie je veľmi výrazná, ale rozdiel po nanesení oproti bežnej farbe pier vidím, sú zvýraznené. Je to veľmi vhodný kandidát k výraznejšiemu nalíčeniu očí, alebo keď máte chuť na menej výrazný look. Hydratačná schopnosť je fajn, hoci keby bola trochu silnejšia, vôbec by som sa nenahnevala. Inak som s ním spokojná. Dobre sa nanáša, na perách je príjemný. Nemá žiadnu chuť a vôňa je nevýrazná. Okrem toho ma dostalo aj jeho ceruzkové balenie s malým zrkadielkom na vrchu. Len tá cena no. Za 3g balenie zaplatíte okolo 18E.

Chubby Stick Chunky Cherry
Cream Shaper for Eyes - Chocolate Lustre & Cream Lustre

Túto ceruzku na oči som dostala od sesternice a pravdepodobne ide o nejaké promo balenie, keďže obsahuje 2 odtiene - čokoládovú hnedú a svetlú telovú. S ceruzkou sa výborné pracuje, je dostatočne mäkká a vytvoríte ňou peknú linku. Osobne radšej používam čokoládovú, pretože svetlú variantu na mojej pokožke nie je veľmi vidno. Zvyknem ju teda používať len do vnútorného kútika oka na zvýraznenie. Pigmentácia (čokoládovej) ako aj výdrž ceruzky sú výborné. Počas dňa síce stráca na intenzite, ale aj večer máte na oku ešte peknú linku. Nerozmazáva sa ani neotláča. Oba odtiene obsahujú drobné zlaté trblietky. Jedinú nevýhodu vidím v tom, že ceruzka sa zle strúha, takže vytvorenie tenkej linky môže byť niekedy dosť problematické a zdĺhavé. Ale zrejme ide len o získanie praxe. Klasická verzia ceruzky (1 odtieň) obsahuje 1,2g a stojí približne 16E.

Zhora - Cream Shaper Cream Lustre (áno je tam), Chocolate Lustre a Chubby Stick Chunky Cherry
Čo Vy a Clinique? Máte svojho favorita, alebo Vás značka nezaujala?

PS: Ako iste už viete, GFC končí. Ak ma chcete naďalej sledovať, využite FB alebo Bloglovin´. Ikonky nájdete na pravej strane. Ďakujem :) 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. mala som jeden tienik, akože pekný, ale nekričí to, som clinique, som niečo viac :D včera som dostala bronzer, ale ešte ho nemám vyskúšaný, no farebne sa mi veľmi veľmi páči, tak myslím, že s nosením nebude problém a využijem ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi tak, nič veľmi extra :). Dúfam, že na bronzer bude aj recenzia :)

      Odstrániť
  2. zatiaľ som túto kozmetiku nejako neriešila, neregistrovala ale možno niekedy skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017