Colors of rainbow TAG (+mini GA)

6/21/2013 11:49:00 AM

Dnes v znamení dúhového tagu. Na začiatok musím spomenúť, že nakoľko doma maľujeme a moje veci sú rozdelené na povale, v pivnici a neviem kde ešte, nemám všetku svoju kozmetiku poruke. Preto som vyberala len z toho, čo som si nechala na poličke so zámerom, že to určite budem používať aj počas maľovania. Uhádnete, koľko výrobkov som reálne aj použila? Kto uhádne, dostane darček, preto nezabudnite do komentára pripojiť aj email. UPDATE: Správna odpoveď bola 5 - gratulujem MimsLady :)


ČERVENÁ
Jedným z červených favoritov u mňa doma je Lush It Started With a Kiss balzam na pery. Milujem jeho nádhernú jablkovo-škoricovú vôňu, skvelú schopnosť hydratácie a krásnu farbu.


ORANŽOVÁ
Balea Brazil Mango telové mlieko vonia fantasticky (podľa mojej mamčí až príliš intenzívne), hydratáciou mi na leto veľmi vyhovuje. Tohtoročné letné mliečka od Balea sú naozaj skvelé a chystám sa určite ešte aj na ananásové.


ŽLTÁ
Pri žltej nastal problém. Totiž, nič žlté som nenašla. Takže som vytiahla moju milovanú jesennú a zimnú vôňu Chanel Chance. Písala som o ňom TU.


ZELENÁ
Tento krémik som dostala nejakých pár mesiacov dozadu a zabudla som na ňho. Nedávno som ho objavila a začala používať. Vichy Normaderm Nuit mi vyhovuje, nedokonalosti sú ráno minimalizované, pleť nie je podráždená a vôbec sa ráno nelesknem.


 MODRÁ
Pri modrej farbe to bola jasná voľba - Garnier Fructis Citrus Detox šampón. Pre mňa určite najlepší šampón. Zatočí s lupinami, aj s mastnotou vlasov. Nestojí veľa a dobre sa používa.


FIALOVÁ
Avon SuperDrama vodeodolná špirála bola moja úplne spontánna voľba. Prvýkrát som ju použila dnes ráno a bola som ňou naozaj prekvapená. Urobila mi prekrásne dlhé riasy. Ešte uvidíme, ako sa bude večer odličovať.


RUŽOVÁ
Vrámci ružovej som si vybrala nádherný trblietavý očný tieň L´Oreal Color Infailible v odtieni Forever Pink. Nie je to typická ružová farba, skôr ružovo - zlatá so zaujímavou konzistenciou Viac o ňom TU.


ČIERNA
Lush Dark Angels "čistidlo". Môj kozmetický svätý grál. Recenzia TU.


MULTIFAREBNÁ
Paletka Avon 24 Quattro očné tiene Gleam of Gold nie je až tak multifarebná, ako by mala byť, ale o to radšej ju používam. Kombinácia zlatej, fialovej a hnedej sa mi veľmi páčia. Dá sa pomocou nej vytvoriť nenápadnejší denný look, ale aj výraznejšie večerné líčenie. 

You Might Also Like

21 komentářů

  1. fíha, takýto tag som ešte nevidela:))), celkom dobre sa to číta:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja myslím že tri výrobky :)) super tag,balzám od lushu vyzerá skvelo
    lizzy-fashion@centrum.sk keby niečo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za tip, ale nie :)
      pokojne skúšaj ďalej :)

      Odstrániť
  3. já si myslím, že aspoň 5 výrobků.. :D
    christines071@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teď když se tak rozmýšlím mohla by jsi použít jen jeden? :)

      Odstrániť
    2. Vyber si len jednu možnosť :)

      Odstrániť
    3. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    4. mne prišiel aj ten komentár, že tipuješ jeden :)

      Odstrániť
  4. ja si myslím že 2 výrobky :)
    cerutti44@azet.sk


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za tip, ale nie je správny :)

      Odstrániť
  5. Ja si myslím, že osem :D
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím, tak třeba u mě najdeš tip kam se vydat a snad i nějakou radu, kde jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pozvanie, určite sa prídem pozrieť :)

      Odstrániť
  7. myslim, ze dva vyrobky :)
    petra.kuklova@centrum.sk
    Zaroven ta pozyvam na GA u mna http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, správna odpoveď bola 5 :)
      Ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017