Kozmetický obľúbenec mesiaca jún/2013

6/18/2013 10:28:00 AM

Obľúbencom tohto mesiaca sa stáva Rimmel Apocalips lak na pery. Priznám sa, že keď som si o ňom prvýkrát prečítala, bola som presvedčená, že pôjde o nejakú blbosť. Lak na pery? Ale potom sa začali objavovať recenzie, videla som tú úžasnú pigmentáciu a tak som neodolala. Svoj prvý (a určite nie posledný) Apocalips som si kúpila ako odmenu za zvládnuté štátnice. Už vopred som mala vyhliadnutých viacero odtieňov, nakoniec som si domov na vyskúšanie zobrala odtieň 102 Nova.


V prvom rade sa mi veľmi páči balenie laku. Výhodou je, že v dolnej časti obalu vidíte jeho farbu (žiadne prehľadávanie štítkov, resp. čiarových kódov v tomto prípade). Uzatváranie je veľmi pevné, lak sa nevylieva a dobre sa drží v ruke. Ďalšou záležitosťou je zaujímavý aplikátor s priehlbinou (ten som Vám zabudla odfotiť, takže len ilustračná fotka z netu), ktorý naberie dostatok lesku na celé pery. Nemusíte ho teda opätovne máčať do laku, pery nalíčite hneď na prvý krát. 

(zdroj)
Odtieň 102 Nova som si vybrala, lebo som mala pocit, že by sa mohol konečne poriadne priblížiť môjmu toľko hľadanému Maybelline CS Bit of Berry, ktorý u nás nie je dostupný. Kým Bit of Berry je viac ružový, Nova má skôr fialový podtón. Napriek tomu, ide o veľmi príjemnú farbu. Lak je úplne fantastický pigmentovaný a umožní vytvoriť peknú jednoliatu vrstvu farby na perách.Výdrž je tiež veľmi dobrá, zvládne nielen vodu a kávu, ale aj jedlo. Naniesla som si ho ráno pred odchodom z domu a po obede som ho ešte mala na perách. Výborne hydratuje a je jedným z mála produktov na pery, pod ktoré nemusím použiť balzam. Lak nemá žiadnu chuť ale jeho parfemácia je dosť zvláštna. Neviem ju k ničomu prirovnať, ale nezdá sa mi veľmi príjemná. To je však vzhľadom na jeho ostatné vlastnosti nič. 



Osobne hodnotím túto novinku veľmi pozitívne, ak Rimmel niečo vie robiť, budú to určite produkty na pery. V najbližšej dobe sa chystám zaobstarať si ešte ďalšie odtiene - Celestial a Out of this World. Celkovo na Slovensku Rimmel ponúka 8 odtieňov (v UK 14) laku na pery Apocalips vo veľkosti 5,5ml a za cenu okolo 5E.

Máte už doma svoj Apocalips?

PS: Od 1.7. nám končí GFC, ak so mnou nechcete stratiť kontakt, sledujte ma na FB alebo cez Bloglovin´. Ikonky nájdete na pravej strane :). 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. lak na rty? tak to mě také překvapilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru :)
      inak je to vraj akýsi prechod medzi rúžom a leskom :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017