6.08.2013

NYX Extra Cream Round Lipstick - Chic & Gardenia

Zvyknete sa niekdy samé obdarovať? Ja si sem tam rada spravím radosť. Keďže som počas učenia na štátnice mala narodeniny, ktoré som nestihla poriadne osláviť, chcela som si teda spraviť radosť sama niečím pekným. Voľba padla práve na Extra Cream Round Lipstick od NYX, po ktorých som už dlhšiu dobu pokukovala. Priznám sa, že po potvrdení objednávky a zaplatení mi začal v hlave hlodať škriatok, či som si náhodou nekúpila len napodobeniny. Začala som teda zúrivo hľadať na nete spôsoby, ako ich odlíšiť. A priznám sa, stále neviem. To, čo niekde považovali za napodobeninu, bolo inde uvádzané ako nové balenie. A naopak. Tak ak by ste náhodou poznali nejaký zaručený spôsob, budem rada.

Chic, Gardenia
Chic, Gardenia



Z toho množstva ponúkaných odtieňov som si na začiatok vybrala 2 Chic a Gardenia. 
Musím povedať, že rúže ma veľmi príjemne prekvapili. Sú výborné pigmentované a aj výdrž je veľmi dobrá. Bez problémov zvládnu kávu, čaj, dokonca aj menšiu desiatu. Po obede ale už bude potrebné vrstvu obnoviť. Majú veľmi príjemnú krémovú konzistenciu. S tou hydratáciou to zas nie je nič extra. Ja však zvyknem vždy pred nanesením rúžu použiť balzam

vrchná - Gardenia, spodná - Chic
Teraz k jednotlivým odtieňom. Odtieň Chic je podľa oficiálneho popisu žuvačková ružová farba s modrým podtónom a perleťovým efektom. Obsahuje malé trblietky, ktoré celé pery pekne oživia a ostatnú na nich aj keď je rúž úž dávno preč. Zvykne však zaliezť do rýh na perách (čo je ďalší dôvod pre použitie blazamu). Mojim favoritom je však odtieň Gardenia. Je to slivková červená rovnako s modrým podtónom a perleťovým efektom. Trblietky neobsahuje a na perách vytvorí jednoliatu vrstvu. Swatche na perách nie sú úplné vierohodné, ale približujú sa. Môj foťák totiž stále štrakuje, takže musím fotiť telefónom.

Chic, Gardenia

Balenie je plastové s pevným uzatváraním. Páči sa mi, že na spodnej strane vidno odtieň, takže sa človek nemusí prehrabávať v rúžoch a hľadať odtieň podľa názvu. Čo sa týka dizajnu, viac sa mi lahodí balenie odtieňu Chic, je jednoduchšie a elegantnejšie. Balenie Gardenie sa mi zdá až príliš prezdobené.
Rúž má obsah 4g, cena bola 2,89 dolára za 1.

Čo Vy a kozmetika NYX?


6 komentárov:

  1. rada sa obdarujem po úspešnej skúške :D
    oba odtiene sú krásne, ale s tými fejkmi nemám skúsenosti

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že tento semester si už mala veľa príležitostí sa obdarovať, a že ich ešte aj veľa bude :)

      Odstrániť
  2. Tato znacka ma dodnes nijako nelaka no rada si o kvyrobkoch precitam na blogoch ci za to stoja alebo nie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám pocit, že každý z náš ma takú značku. U mňa je to napríklad MUA. Rada o nej čítam, ale nejak ju nechcem kupovať. :D

      Odstrániť
  3. Od NYC jsem nikdy nic neměla, ale obě rtěnky mají krásnou barvu:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017