Random 2

6/10/2013 08:00:00 PM

Poviem Vám, že vyvrtnutý členok nie je žiadna zábava. Posledné dni trávim ležaním na gauči, surfovaním na nete, čítaním a pozeraním seriálov. Pre niekoho možno ideálny program, ale po pár dňoch to už človeku lezie na nervy. Má to ale aj svoje výhody. Napr. sa rýchlejšie dostanete na rad na úrade práce alebo Vás pustia sadnúť v autobuse. Barly sú zázračná vec. Máte skúsenosť? (dúfam, že nie)

Najkrajší vtáčikový vzor na novom tope zo sekáča.



Kytica k narodeninám od mamky.

Môj najmilovanejší šampón - bála som sa, že ho prestali vyrábať a oni len zmenili balenie.

Najkrajší a najviac rozkošný baliaci papier.

Kaviareň s najkrajším prostredím v Bardejove.

Učíme sa na štátnice a najpohodlnejší outfit. 

Jahôdky od môjho milovaného. 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Kamarádka taky miluje sovičky, když jsem byla v Británii, tak tam to hodně frčí, tam mají sovy na všem. :) Krásný fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že mám s kamoškou veľa spoločného :)

      Odstrániť
  2. Super fotky :-) mnam jahudky, hned bych si dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. keď som bola malá, členok som mala vyvrtnutý dvakrát a barly som nemala nikdy, teraz zisťujem že som bola ukrátená. :D tie vtáčiky, sovičkový baliaci papier a jahuudky.^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak chceš, ja ti ich veľmi rada požičiam. Mám ich ešte na 2 týždne, ale už ich moc nepotrebujem :D

      Odstrániť
  4. Ahoj Zuzi, krásné fotky a ta kavárna vypadá výborně :) Hodně štěstí ke státnicím, jestli je teda už nemáš za sebou... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem!
      Už áno, už sú za mnou, ale ďakujem :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017