Spotrebované máj 2013

6/04/2013 04:09:00 PM

Som šťastná, že som konečne späť na blogu. Na FBku som Vás informovala, že sa teraz intenzívne venujem príprave na štátnice, ktorá priniesla svoje ovocie a ja sa od dnes môžem pýšiť titulom magisterským titulom. Samozrejme, to by som nebola ja, keby som sa ešte viac nevystresovala, takže som si včera len pre istotu vyvrtla členok. Ale ani to mi nepokazí radosť a dnešnú oslavu so spolužiakmi (ale ak máte nejaký tip, ako dostať členok do pohody, určite uvítam).




Tento mesiac som opäť spotrebovala 15 produktov a jednu vzorku. Som na seba hrdá, keďže pomer nakúpené : spotrebované sa prikláňa na stranu spotrebovaného :).


1. My Body Nail Polish Remover
Odlakovač, ktorú splnil svoju úlohu. Zvyknem používať odlakovač Cien z Lidlu, ale tento ma prekvapil svojou účinnosťou ako aj vôňou, ktorá bola vyslovene príjemná. 
125ml/orientačne 1,5E

2. Balea Bodymousse Himbeere
Najdokonalejší telový krém, ktorý si veľmi jednoducho pomýlite s malinovým jogurtom. Natieranie som si vyslovene užívala, voňala som ešte pekných pár hodín a určite to nebolo moje posledné balenie ♥
200ml/orientačne 3E

3. Avon Planet Spa African Shea Butter Foot and Elbow Cream
Celkom mastný krémik s veľmi príjemnou vôňou a konzistenciou určený na chodidlá a lakte. Na lakte bol fantastický, na nohy mi však nestačil a vrátim sa späť k Balea. 
75ml/5,5E (kampaň 8)

4. Lush Cupcake
Najlepšia maska na tvár. Vonia ako čokoláda s mätou, obsahuje malé čiastočky (antibakteriálne bahno). Pleť je po nej krásne vyčistená, vypnutá a neskutočne hebká. Jedinou škodou je, že Lush čerstvé masky na Slovensko nezasiela. 
55ml/približne 11E

5. Calvin Klein Secret Obssesion
Keď tento parfém vyšiel a objavili sa v časopisoch navoňané strany, mamka si kúpila do zásoby 3 flakóny. 2 statočne vypoužívala, na tretí už nevyšlo (lebo sa objavila Chloé Chloé). Priznám sa, používala som ho dosť dlho, viac ako 2 zimy, keďže v lete mi jeho vôňa vadila. 
100ml/23,40E (parfums.sk)


6. Nivea Double Effect Shower Gel
Tento gél sa už dlhšie drží v mojich TOP produktoch. Sprchový gél, ktorý môžete použiť aj ako holiaci. Super na cestovanie a navyše s vôňou marakuje.
250ml/orientačne 2E

7. Creme 21 Shower Gel
Gél bol súčasťou prvej edície Mysteryboxu. Popravde, nepresvedčil ma, takže si neplánujem kúpiť ďalšie balenie. Vôňa vraj pomaranč/limetka mi skôr pripomínala čistiace prostiredky. Naopak, mamke sa pozdával.
250ml/v obchode som ich ešte nevidela

8. Matrix Biolage ScalpThérapie
Keďže je toľko vôní, ktoré by som chcela a neviem si vybrať, rozhodla som sa investovať kupónik od parfums.sk do šampónu. Na Matrix som mala dobré ohlasy od mojej kaderníčky. Bohužiaľ, ostávam verná svojmu omnoho lacnejšiemu a účinnejšiemu Garnieru.
250ml/7,9E

9. Gillete Satin Care Apricot Rasier Gel
Keďže sa mi podarilo doraziť posledné zvyšky sprchového/holiaceho gélu od Nivea a do DMky moja cesta neviedla, rozhodla som sa po čase vyskúšať niečo nové. Splnil svoju funkciu, ale v pomere cena/výkon určite stále vyhrávajú gély na holenie Balea.
75ml/orientačne 3E

10. Avon Naturals Body Strawberry Peeling 
Peeling so sladkou jahodovou vôňou. Môže existovať niečo dokonalejšie?
200ml/orientačne 2,5E


11. Avon Nailwear Pro Sequined Turquiose
Za týmto láčikom mi bude veľmi smutno. Nádherná, dlhotrvajúca tyrkysová farbička s úžasnými trblietkami. Až na to dlhé a pracné odlakovanie.
12ml/orientačne 2,9E (aj keď ho už vyradili z ponuky).

12. Avon Clear Emergency Anti Spot
Výborná lokálna vecička proti akné s obsahom kyseliny salycilovej. Nedá sa však použiť pod make up, lebo vytvorí na vyrážke viditeľnú gélovú vrstvu. Funguje perfektne.
15ml/4,1E (kampaň 8, ale dá sa kúpiť aj lacnejšie)

13. Oriflame Very Me Sporty Lip Gloss
Tento lesk som niekedy používala veľmi často, potom ho ale nahradili rúže a zabudla som na ňho. Mal veľmi peknú farbu, výdrž priemernú a trochu lepí. Tentokrát ho vyhadzujem, lebo zmenil vôňu. Predpokladám, že v ponuke už asi nie je.
10ml/neviem

14. Dermacol Matt Control Make Up
Môj TOP makeup. Spĺňa všetky moje kritéria: obstojne kryje, nerobí mi na tvári masku a nelesknem sa po ňom. Spolu s bázou z rovnakého radu ide o neprekonateľné duo.
30ml/orientačne 9E

15. Avon Nailwear Adhesive Basecoat
Klasický podkladový lak. Nič extra, akurát na svoj účel.
12ml/orientačne 2,5E

16. Vichy Idéalia BB cream (vzorka)
Vzorka som vyskúšala ja aj mamka. Mne nevyhovoval vôbec, žiadne krytie, nezjednotil mi pleť a leskla som sa ako pekáč. Mamke sa pozdával viac, tiež sa však sťažovala na to, že sa leskla.

Čo ste tento mesiac spotrebovali Vy? :)

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Sprchový gel od Nivei je best ♥ :))
    Miluji výrobky od Lush ♥ ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. peeling a jahody? určite neexistuje nič lepšie!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. J to vzdy obdivujem kolko veci dokazete za mesiac minut :)) ten nivea double mam tiez a mam ho strasne rada fajnovost je to

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. priznám sa, že aj ja niekedy nad tým krútim hlavou :)

      Odstrániť
  4. Zuziiii gratulujem a teším sa s tebou! :) A k tomu spotrebovému, ja toľkoto výrobkov nemám ani všetkých dokopy :D Nie ešte aby som ich spotrebovala na mesiac :D Ja som, chvalabohu, len na veci na nechty maniak :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Asi začnem mať zo seba komplex, že som sa už nejak veľmi rozšupla :D

      Odstrániť
  5. som rada, že s tou spotrebou nie som jediná:), aj keď pozorujem, že u mňa pomaly dochádza k stagnácií:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017