6.16.2013

Tag: Nežijem len make-upom

V poslednom čase hýbu svetom blogov viaceré zaujímavé tagy, a keďže ja sa rada dozvedám informácie zo súkromia iných bloggeriek, pridávam aj ja niečo o sebe. V blízkom čase sa ešte môžete tešiť na dúhový tag. 

1. Pozeráš televíziu? Aký je tvoj obľúbený program, prípadne seriál?
Pozerám. Počas semestra menej, lebo väčšinu času trávim na intráku a tam som telku nesledujem. Doma je to častejšie. Ale nepovedala by som, že ju vyslovene vyhľadávam, skôr ju beriem ako zvukovú kulisu. Nemám rada, keď je okolo mňa ticho. Zo seriálov aktuálne pozerám Dr. Housa a Hru o tróny. 




2. Varíš? Aké je tvoje obľúbené hlavné jedlo a dezert?
Varím rada a ešte radšej pečiem. A najviac zo všetkého ma teší, keď chutí ľuďom okolo mňa. Obľúbeným hlavným jedlom je aktuálne asi zapekaný baklažán alebo losos na masle. Ale v podstate to bude čokoľvek, kde je veľa zeleniny.  Čo sa týka dezertov, určite to budú špadlové muffiny, tiramisu a zmrzlina. Naopak, nemám radá veľmi mastné, ťažké jedlá a maslové krémy. 

3. Vysnené povolanie?
Keď som bola malá, chcela som byť spisovateľka alebo učiteľka, potom som na čas presedlala na medicínu a veterinu. Keďže som však na gympli získala veľkú averziu voči chémií rozhodla som sa pre psychológiu. V budúcnosti by som sa teda najradšej venovala klinickej psychológií a hlavne psychoterapii. 

4. Ovládaš nejaký cudzí jazyk? Akým jazykom by si sa chcela dorozumieť?
Povedala by som, že viem celkom obstojne po anglicky. Na strednej som mala nemčinu, ale ten jazyk sa mi nikdy nepáčil a veľa si z nej už nepamätám. Okrem toho rozumiem poľštine, s rozprávaním je to už horšie. Veľmi rada by som sa naučila poriadne španielčinu, z ktorej ovládam základy.


5. Za čo utrácaš v rámci kategórie "pre radosť", keď nie za make-up?
Určite za bižutériu, hlavne za náušnice. Tých nikdy nie je dosť. Najradšej ich nakupujem cez ebay.

6. Zoznamuješ sa jednoducho s neznámymi ľuďmi?
So zoznámením problém nemám, horšie je to vtedy, keď sa s niekym koho nepoznám chcem rozprávať. Najťažšie je pre mňa nájsť tému. Zaujímavé však je, že keď som brigádovala (promo akcie, predávala v bufete) alebo bola na praxi a vyšetrovala klienta, išlo mi to úplne prirodzene. 

7. Čítaš knižky alebo preferuješ internetové čítanie?
Jednoznačne preferujem knihy. Aj keď sa momentálne snažím objavovať čaro pdfiek v tablete. 


8. Čo je tvoja najhoršia a najlepšia vlastnosť?
Vraj je jednoduchšie vymenovať svoje zlé vlastnosti ako tie dobré. Asi na tom niečo bude. K tým horším by som určite zaradila tvrdohlavosť a môj drahý by určite pridal vzťahovačnosť a preháňanie. Z tých dobrých by to mohla byť napr. nekonfliktnosť.

9. Chodíš sa večer baviť medzi ľudí alebo preferuješ komornú spoločnosť?
Ako kedy. Niekedy som každý piatok pravidelne chodila do podnikov s priateľmi. Zvykli sme prejsť pár barov, skočiť na koncert alebo na house párty. Na diskotéky som ale nikdy nebola. Teraz je takých akcií menej. Skôr si dáme pohár vína, pokecáme a ideme domov. Viac času teraz všetci trávime so svojimi polovičkami.

10. Keby si neblogovala, medzi aké činnosti by si podelila voľný čas, ktorého by si naraz mala veľa?
Toho času by určite nebolo viac. Asi by som viac venovala spoločnému komixu, na ktorom pracujeme s drahým a určite viac čítala. 

10 komentárov:

  1. Super taaag! :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. No, asi som to prehnala, skôr komixový strip (niečo ako Garfield napr.). Ale nebránila by som sa ani niečomu väčšiemu :)

      Malá ukážka jedného dielu Hlema tu --> http://jakublenart.com/ (klik na obrazok "Hlemyzd")

      Odstrániť
  3. Toho Kinga mam aj ja :)) A dufam ze komiks sa podari a niekedy ho uvidime aj my :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už prečítaného? Môj ešte stále čaká na svoj čas :)
      Malá ukážka jedného dielu Hlema tu --> http://jakublenart.com/ (klik na obrazok "Hlemyzd")

      Odstrániť
    2. Hej hej, prečítaný už dávno, tak päť rokov dozadu :) Je to občas dosť nechutné, tak sa priprav :D

      Odstrániť
    3. Joj, už sa teším! Drahý teraz čítal Geraldovu hru, a tá je vraj tiež dosť nechutná, dokonca až preskakoval niektoré pasáže (teším sa ešte viac) :D

      Odstrániť
  4. Ake su to prosim ta spadlove muffiny??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne najlepšie :) ja mám alergiu na klasickú pšenicu, takže špaldové sú pre mňa najlepšou alternatívou.
      Pečiem podľa tohto receptu od Hanah http://biting-hanah.blogspot.sk/2013/05/kakaove-muffiny-ze-spaldove-mouky-s.html

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017