Čím voniate v lete?

7/26/2013 07:00:00 PM


Čím voniate toto leto?  Ja broskyňou a citrónom. Podľahla som totiž kúzlu značky Versace. A to konkrétne vôni Yellow Diamond. Priznám sa, že Versace nikdy nepatrila medzi mojich voňavých obľúbencov. Všetky vône sa mi zdali až veľmi kvetinové. Ja mám predsa radšej tie ovocné. Až kým som neprišla na návštevu do vedľajšej izby na intráku a nezacítila úžasný Yellow Diamond. A už som ho nevedela pustiť z hlavy. Nakoniec mi skvelou sadou s toaletnou vôňou, telovým mliekom a sprchovým gélom urobila radosť mamina.
V jeho zložení nájdeme tieto zložky:
Hlava: broskyňa, bergamot, citrón, neroli
Srdce: kvet pomarančovníka, lekno, mimóza, frézia
Základ: pižmo, drevo
YD je nádhernou kombináciou kvetinových a ovocných tónov, čo z neho robí ideálnu voľbu na jar a najmä leto. Zo začiatku sú výrazné najmä citrónové tóny. Keď ustúpia, zacítite príjemnú kombináciu kvetinových tónov. Vôňa je pomerne výrazná a má slušnú výdrž. Cítim ju na sebe aj po niekoľkých hodinách a nepotrebuje obnovovať tak často, ako niektoré iné ovocné vône. Reakcie okolia na YD sú pozitívne, už mi ju viacero ľudí pochválilo.
Flakón je rovnaký ako u jeho staršieho brata Bright Crystal. Samotný flakón má tvar kvádra, na spodnej strane zaobleného. Výrazným prvkom je vrchnák v tvare obrovského kryštálu. Aj napriek tomu, že vyzerá pomerne masívne, je flakón dosť ľahký a dobre sa drží v ruke. Má nádhernú žltú farbu, ktorá pripomína slnko, slnečné lúče a celkovo pôsobí veľmi pozitívne.


V rozkošnej strieborno – žltej krabičke sa okrem 50ml toaletnej vody nachádzali aj 50ml sprchový gél a 50ml telové mlieko. Ideálna kombinácia ak nemáte radi kombinácie rôzne voňajúcich výrobkov. Sprchový gél aj telové mlieko voňajú úplne totožne ako parfém. Oba výrobky majú balenie vo forme žltých túb s so zlatými ornamentmi, logom a názvom, ktoré pôsobia luxusným dojmom. Nevýhodu vidím v tom, že balenia sú odlíšené len malým nápisom na spodnej strane tuby, takže sa môžete veľmi rýchlo pomýliť. Môže sa Vám teda stať, že sa osprchujete telovým mliekom alebo natriete sprchovým gélom.
Samotný sprchový gél je priehľadný, dobré pení a vonia krásne. Čím úplne spĺňa moje požiadavky na sprchový gél. Telové mlieko je klasicky bielej farby a tekutejšej konzistencie. Dobre sa rozotiera, len to vpíjanie je trochu dlhšie. Ak sa ponáhľate, radšej siahnite po nejakom inom telovom mlieku. Nakoľko nemám extra suchú pokožku, nemusím hydratačnú schopnosť telových mliek veľmi riešiť. Hydratačná schopnosť tohto mliečka mi teda vyhovuje. Pochváliť musím fakt, že pokožka po nanesení nie je lepkavá, pretože to je jedna z vecí, ktoré naozaj neznášam.

Samotný parfém je dostupný vo forme toaletnej vody v štandardných veľkostiach 30ml, 50ml a 90ml. Cenovo sa pohybuje od 25 – 40 Eur. Konkrétne sada, ktorú vlastním stojí priližne 36 Eur. Rad Versace Yellow Diamond ešte obsahuje aj 200ml balenie sprchového gélu a telového mlieka, 50ml balenie deodorantu a 50ml deostick. Myslím, že celá táto kolekcia by spolu na poličke vyzerala veľmi dobre J.

Čo Vy a vône Versace? Máte svojho obľúbenca? A čo hovoríte na Yellow Diamond? Máte ju, chcete si ju kúpiť alebo sa Vám naopak vôbec nepáči? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. ja mám versace velmi rada najviac vanitas :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vanitas som ešte nemala možnosť vyskúšať, ale zloženie má veľmi zaujímavé :)

      Odstrániť
  2. Ja milujem Bright Crystal- tá je moja najobľubenejšia!
    Ale aj Crystal Noir a Versense niekedy striedam, podľa nálady.
    Tento Yellow Diamond by som fakt chcela vyskúšať, musím zajtra skočiť do parfumérky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bright Crystal ma veľmi neoslovila, ale Crystal Noir je veľmi príjemná vôňa :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017