Filmový tip na júl

7/13/2013 07:00:00 PM

Viem, že máme leto a k letu patria iné filmy. Ale nedalo mi nepodeliť sa s Vami o Lásku (a na budúci mesiac sa posnažím už o ničo letné). Ide o prvý film od M. Hanekeho, ktorý som videla a zaradil sa do môjho rebríčka najlepších filmov.

(zdroj)
Oficiálny text:
  • Manželé Georges (Jean-Louis Trintignant) a Anne (Emmanuelle Riva) jsou učitelé hudby. Jejich láska a pevné pouto, které se prohlubovaly roky společného života a vášní pro klasickou hudbu, je náhle vystaveno těžké zkoušce. Stáří si vybírá svou daň – Anne prodělá mozkovou mrtvici a její okolí se musí smířit s její proměnou. Nic není jako dřív ani pro jejich dceru Evu (Isabelle Huppert). Michael Haneke se ve svém nejnovějším filmu zaměřil na subtilní téma lásky bojující s nevyhnutelným.(http://www.csfd.cz/film/290921-laska/)

Láska získala (oprávnene) Oscara za najlepší cudzojazyčný film a 4 nominácie (najlepší film, scenár, herečka v hlavnej roli a réžia). Pre mňa to bol jeden z filmov, pri ktorých som napäto sedela a čakala, čo sa stane. A záver ma úplne šokoval, pretože som ho nečakala. Viac ale neprezradím, aby ste si mohli Lásku aj Vy poriadne vychutnať. Hlavne myslite na to, že to nie je film o láske, ktorá začína. Je to film o láske, ktorá končí. 

Čo Vy a Láska?





You Might Also Like

4 komentářů

  1. jééj, hľadám nejaký dobrý film :) je síce pravda, že v mojom rebríčku najobľúbenejších filmov nie je ani jedna komédia alebo romantika, môže to byť dobré :) ..píšu, že je to romantika a dráma, takže si to určite stiahnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam! Ja som vyslovene na drámy a thrillery, súčasné komédie ma moc teda nebavia. Tak som zvedavá, ako sa ti to bude páčiť. Pokojne potom napíš svoj názor :)

      Odstrániť
  2. šokujúci záver, vravíš? to musím vidieť. ja som včera pozerala thora, ale teda... no... miestami to bolo presladené, až sa to do fantasy filmu nehodí. a ešte som videla Let, to bol fajn film. žiadna sucharina, scén, na ktorých som sa pousmiala, v množstve "tak akurát" vzhľadom na to, že šlo o pomerne vážny film. odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, pre mňa šokujúci, podľa snúbenca vraj nie. Tak som zvedavá, čo povieš ty.
      Na Let som zvedavá už dlhšiu dobu, podľa traileru to vyzeralo na veľmi zaujímavú zápletku :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017