7.20.2013

Kozmetický obľúbenec mesiaca júl 2013

Aj Vám sa zdá, že v lete tie dni nejak veľmi rýchlo utekajú? Mám pocit, že posledného obľúbenca mesiaca som písala včera a odvtedy už prešiel mesiac. Tento mesiac som si veľmi obľúbila Balzam na pery s bambuckým maslom a vínnou révou z Manufaktúry. O Manufaktúre som pred minuloročnou návštevou Prahy mala len stručné informácie, čo je asi škoda. O to viac mi je ale sympatická teraz, najmä vďaka využívaniu originálnych prírodných ingredienicí, nepoužívaniu parabénov a živočíšnych produktov a vlastníctvu certifikátu Human Cosmetics Standard (viac info o zásadách TU).



Tento balzam som si kúpila úplnou náhodou, keď mi počas nakupovania spadol na zem môj Balea balzam a rozbil sa. Keďže vonku bolo chladno a vtedy moje pery dosť trpia, potrebovala som si kúpiť nový. A zhodou okolností som šla práve okolo Manufaktúry. Pri výbere som váhala medzi pivným a vínnym, pričom predavačka mi jednoznačne odporúčala vínny.


Obal balzamu je nenápadná svetlá tubička s obrázkom hrozna. Dobre sa drží v ruke a pohodlne sa z tuby vytláča. Veľkou výhodou tohto balenia je jeho hygienickosť. Samotný balzam má celkom tekutú konzistenciu a je priehľadnej farby. Nevonia ako víno, skôr má príjemnú sviežu vôňu. Na perách vytvorí jednoliaty ochranný film, ktorý sa však nevpíja ale ostáva na povrchu pier a pri jedení a pití sa postupne vytráca. Zanecháva príjemný hydratovaný dojem. Po čiastočnom vytratení je veľmi dobrým základom pod rúž alebo lesk na pery. Na cenu si presne už nepamätám, ale bolo to niečo okolo 3,5E.

Máte skúsenosti s týmto balzamom alebo iným výrobkom z Manufaktúry? Boli ste spokojné? 

14 komentárov:

  1. Wau, vínny balzam je niečo, čo som ešte nemala :) Určite raz skúsim :) prosím o sledovanie colorfulthoughts :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ozaj odporúčam, najmä na zimu :) a už sledujem :)

      Odstrániť
  2. aaa.. vidím, že máme stejného oblíbence:) já jsem si ho zamilovala a musím říct, že já z něho to víno cítím:D i proto ho na rty pořád patlám:) Manufaktura mě hrozně překvapila, mají hezké obaly, voňavé a hlavně funkční produkty! určitě jsem u ní nenakupovala naposledy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým súhlasím, milujem ich masky na vlasy :)
      Jediný výrobok s ktorým som nebola spokojná bol sprchový gél s vôňou hrušky. Ale to len preto, že som tam žiadnu vôňu necítila :)

      Odstrániť
  3. z manufaktury som vlastne nikdy nič nemala, považovala som ten obchod za drahý, niečo ako loccitane :D asi to teda nebude také zlé :D najbližšie keď budem v košiciach, asi sa tam zájdem pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si to tiež myslela, ešteže som bola v tej Prahe a snúbenec ma tam zatiahol :)

      Odstrániť
  4. great look!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. panečku, vinný? to volá po vyzkoušení :D
    tinyinworld.blogspot.com - budu ráda když se podíváš a začneš sledovat :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som potom určite zvedavá na tvoj názor :)
      Ďakujem za pozvanie, určite sa pozriem ;)

      Odstrániť
  6. Pozývam ťa na moju guess/cosmetic giveaway :°)

    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-guesscosmetic-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Manufakturu mám moc ráda a docela mě lákají i novinky, které nedávno uvedla na trh, hlavně ten solný peeling:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Novinky som ešte nevidela, ale určite ich pôjdem obzrieť :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017