Meet me closer TAG

7/11/2013 06:32:00 PM

Dnes tu opäť máme tag, ktorý som objavila u Zuzky. Snáď Vás baví ich čítať tak, ako mňa :).

môj kozmetický kútik 
1. Sú tvoje vlasy od prírody vlnité alebo rovné?
Rovné, ale majú tendenciu sa na koncoch a hlavne vpredu vlniť. Na jednej strane smerom dnu a na druhej smerom von, čo ma neskutočne rozčuľuje. Snúbenec ich s láskou nazýva "kly".


2. Farbíš si vlasy a ako často chodíš ku kaderníkovi?
Asi 8 rokov som si vlasy farbila na čierno/čierno-modro. Momentálne som sa rozhodla vrátiť k svojej prirodzenej farbe a čiernu nechávam odrásť. Momentálne teda vyzerám, akoby som mala ombré. Ku kaderníkovi chodievam každé 2-3 mesiace na strihanie ofiny a každých 6 mesiacov na celkový strih.

3. Nosíš rovnaký účes každý deň, alebo sa s vlasmi hráš?
Keď idem von, zvyknem mať vlasy rozpustené alebo zopnuté v haircuffe. Ak mám viac času na prípravu, tak si  vlasy vypnem do drdolu alebo si nechám (väčšinou od mamky) spraviť vrkoč.

4. Robíš si svoju vlastnú manikúru a pedikúru, alebo chodíš do salónu?
Oboje sama. S nechtíkmi na rukách sa veľmi rada hrám. Na pedikúru som bola raz v živote a bol to veľmi čudný pocit. Zatiaľ netúžim po opakovaní.

denne používané produkty
5. Ako často meníš laky na nechtoch?
Veľmi často. Väčšinou 2-3 týždenne, ale niekedy lakujem každý deň. Som totiž alergická na akékoľvek "nedokonalosti" na nechtoch. :D

6. Lakuješ si nechty na nohách len v lete alebo aj v zime?
Aj v zime. Mám rada, keď sú upravené celý rok.

7. Ako dlho ti trvá než sa nalíčiš?
Ak ide o každodenné líčenie zvládam to tak za 15 minút. Ak sa líčím na nejakú príležitosť, tak to natiahnem pokojne aj na hodinu. Hlavne ak sa snažím o dokonalé linky.

8. Líčiš prvé oči alebo používaš makeup?
Najskôr makeup a potom oči. Opačný postup mi príde nepraktický, hlavne ak chcem použiť očné tiene.

Golden Rose Jolly Jewels - odtiene, ktoré sa mi zatiaľ podarilo zohnať
9. Zbieraš makeup, alebo kupuješ len to, čo potrebuješ?
Snažím sa mať doma len to, čo potrebujem. Ale tak, ak by som nemala zásoby, nemala by som potom o čom písať, že? Momentálne syslím telové mlieka a tiež sa mi nazbieralo celkom slušné množstvo parfémov.

10. Ako často nosíš umelé riasy?
Nenosím. Veľmi sa mi páčia a na niektoré príležitosti by som ich určite rada použila, ale bohužiaľ si ich neviem nalepiť. Párkrát som to už skúšala a nikdy sa mi to nepodarilo.

11. Líčiš sa každý deň?
Záleží to od môjho programu. Ak sa niekam chystám, tak sa líčim. Takže vlastne skoro každý deň.,

12. Líčiš sa i v prípade, keď si celý deň doma s rodinou?
To nie, zbytočne by som si pleť zaťažila. Radšej v takéto dni použijem výrobky určené pre starostlivosť o pleť - masku, peeling a podobne.

moje 2 "drahé produkty"
13. Vyšla by si niekedy von bez makeupu?
Samozrejme, chodievam tak bežne napríklad na nákup.

14. Koľko drahých výrobkov vlastníš?
Neviem, čo všetko sa ráta za drahé výrobky. Ale povedala by som, že 2 - MAC lícenku a makeup od Lancome (ktorý je ale taký tmavý, že som ho zatiaľ ešte nemala možnosť použiť).

15. Plánuješ si denne oblečenie?
Väčšinou nie, rozhodujem sa podľa toho, na čo mám aktuálne chuť a náladu. Ale myslím, že by bolo fajn si to naplánovať, určite by mi to ušetrilo množstvo času. Rozhodujem sa pred líčením, keďže sa snažím ladiť makeup k outfitu.

16. Ako často striedaš kabelky?
Podľa ľudí okolo mňa som kabelkový maniak (s čím teda nesúhlasím), ale kabelky považujem za veľmi dôležitú súčasť outfitu. Záleží od toho, čo si obliekam celý týždeň a samozrejme od príležitosti. Ale určite by som vedela vymeniť prestriedať aj 5.

parfémová zbierka, najnovší úlovok je Versace Yellow Diamond
17. Kedy vstávaš a kedy chodíš spať?
Ak nemám povinnosti vstávam medzi 8:00 a 9:00, ale ak idem večer von, pokojne aj o 11:00. Spať chodím zvyčajne okolo polnoci.

18. Ako často a kedy cvičíš?
Pred úrazom som zvykla cvičiť každý deň. Teraz čakám, kým sa mi dá noha úplne do poriadku a budem v tom pokračovať. Zvykla som cvičiť večer/podvečer. Milujem ten pocit, keď si po cvičení môžem dať horúcu sprchu.

19. Si pravák alebo ľavák?
Pravák.

20. Ako si vysoká?
Neviem to úplne presne,ale tie hodnoty sa vždy pohybovali okolo 166 cm.


21. Koľkými jazykmi hovoríš?
Slovensky, anglicky, a snáď by som vedela niečo povedať aj po španielsky a nemecky.

22. Koľko máš zvierat?
Momentálne žiadne, ešte nedávno sme mali mačiatka, ale tie už odišli do nového domova. A niekedy veľmi dávno som mala aj psíka.

23. Ako často sa "zdržuješ" na bloggeri?
Počítač mám zapnutý v podstate celý čas, keď som doma, aj keď robím niečo iné. Takže v podstate skoro stále. Väčšinou sa však blogovaniu a čítaniu príspevkov venujem večer.

24. Čítaš komentáre na blogu?
Všetky, milujem ich a som za nich veľmi vďačná. Odpisujem na všetky, okrem tých pri giveaway.


25. Vedieš si záznamy o produktoch, ktoré chceš vyskúšať?
Mám v telefóne malý zoznam toho, čo sa mi na iných blogoch páčilo a čo by som rada vyskúšala. No a potom v drogérke strávim pri prezeraní produktov aj hodinu. Aktuálne mám v zozname kolekciu lakov Stars od Gabrielly Salvete, zvyšné laky z kolekcie Jolly Jewels od Golden Rose a Rimmel Apocalips v odtieni Celestial.

26. Ako si prišla na názov svojho blogu?
Som veľmi zaťažená na všetko, čo je spojené so sovami (náušnice, prívesky, prstene a pod.), preto Owl. Čo sa však týka toho neba... to si už vlastne ani nepamätám :).

PS: Nezabúdajte, že ešte stále sa môžete zapojiť do Persunmall Giveaway

You Might Also Like

6 komentářů

  1. jééé tak super, už tu tag vidím. Pekný .) tu super výšku ti závidim :)
    a so zoznamom v telefone sme na tom podobne, to som akosi zabudla uviesť. Ale je proste vždy po ruke a tak tam lahko napíšem niečo, čo sa mi páči a chcela by som.
    Postrehla som aj slovo snubenec. :) Kedy bude svadba? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! A ja zase závidím tu výšku tebe :)
      No, ak všetko pôjde tak, ako by malo, chceli by sme budúci rok v októbri :)

      Odstrániť
  2. Super tag, je fajn se o tobě dozvědět něco víc:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a budem rada, ak budeš pokračovať :)

      Odstrániť
  3. Som tu prvýkrát, ale hádam nie naposledy :-) zaujala si ma odpoveďami, s niektorými sa dokonca zžívam (viď. napr. 5 a 3 - taktiež si nechávam robiť vrkoč od mamy) :D

    that-nat.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja dúfam, že nie naposledy :)
      myslím, že mamky vedia vrkoče najlepšie! :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017