7.03.2013

PERSUNMALL Giveaway

Do mailu mi prišla táto ponuka a myslím, že by bola škoda ju nevyužiť, že? Darčeky vždy potešia :).

Čo musíte urobiť:
1. registrovať sa na oficiálnej stránke PERSUNMALL.
2. dať like ich FB stránke.
3. do komentáru uviesť mail, ktorým ste registrované a na ktorý Vás v prípade výhry budú kontaktovať.

Čo je však dôležité - musí Vás byť aspoň 60, aby z Vás Persunmall niekoho vyžreboval. Preto by som Vás chcela poprosiť o zdieľanie tejto GA u Vás na Facebooku, alebo blogu (ale nie je to povinné). Giveaway trvá do 15.7.2013. Výhercovia budú vyhlásení 19.7.2013 na oficiálnej stránke Persunmall, na ich FB stránke a budú kontaktovaní mailom. 

A o čo vlastne hráte? Môžete si vybrať z týchto produktov:
4. Irregular Neck Chiffon Shirt (môj osobný favorit)

Okrem toho, majú Persunmall v zálohe ešte "Lucky Price" - kupón na nákup v hodnote 100 dolárov. Jeho výhercu vyberú zo všetkých zapojených účastníkov

V prípade, že nevyhráte, alebo sa Vás nezapojí dostatočné množstvo, môžete si v ich eshope nakúpiť za viac ako 60 dolárov a využiť 20% zľavu. Stačí ak počas objednávania využijete tento kupón PERSUN20%OFF. Kupón je platný do 30.7.2013.

Držím Vám prsty :) 

8 komentárov:

  1. Páči sa mi to prvé tielko :) Zaujalo ma.
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veronika.bejdova163@gmail.com
    ja si zatiaľ neviem vybrať, mám dilemu :D ale marilyn je úžasná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juuu krasa vyzera to na uzasny e-shop ;) vyber cien je naozaj obrovsky a tazko sa mi rozhoduje ale vitazi cislo 3 :)
    Mail: sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dominica078@gmail.com
    zdielam na FB tu: https://www.facebook.com/dominica.jaquelin/posts/183234551845293
    GFC: Dominica FB: Dominica Jaquelin
    Dúfam, že sa pošťastí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podmínky splňuji a vybrala bych si sukni č. 3. Govana@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fuuuha, tá posledná košeľa (9.) ma teda dostala... Hádam sa na mňa usmeje šťastie, lebo je dokonalá! :)
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017