Spotrebované júl 2013

7/30/2013 08:36:00 PM

(Prednastavený post - dovolenkujem. Vopred ďakujem za všetky komentáre, odpoviem hneď, ako sa vrátim domov).



Po mesiaci opäť prehľad spotrebovaných produktov, nejak to beží :). Tentokrát sa mi podarilo dodržať svoj sľub a viac produktov som minula ako nakúpila. Dokopy sa mi podarilo spotrebovať 15 produktov.



Avon Senses Serenity sprchový gél
Sprchové gély Senses milujem. Sú lacné, dobre penia a ponuka vôní sa stále rozširuje. Viac mi ale vyhovujú menšie (250ml) balenia. Tieto veľké mi len pomaly ubúdajú a ja sprcháče rada striedam. Serenity má nádhernú mandarinkovú vôňu a určite odporúčam.
500ml/okolo 4E

Balea gél na holenie cmar-citrón
Moja kozmetická stálica. Ako sa hovorí, "veľa muziky za málo peňazí".
150ml/okolo 1,8E

Balea Brazil Mango telové mlieko
Telové mlieka Balea mám veľmi rada. Toto s mangom ma z aktuálnej ponuky svojou vôňou zaujalo najviac. Je ovocná a pomerne výrazná, mojej mamine však vadila. Hydratačná schopnosťmá na leto dostačujúcu.
200ml/1,76E


Balea krém na nohy s ureou
Balea po tretíkrát. Najlepší krém na nohy, ktorý ich výborne hydratuje a osviežuje. Chodidlá a najmä päty sú po použití mäkké a hebké. Dúfam, že ho neprestanú vyrábať.
100ml/1,79E

Garnier Frucits Citrus Detox šampón proti lupinám
Keď sa tento šampón vytratil z regálov v obchodoch, poriadne som sa vyľakala. Je to totiž jediný šampón, ktorý dokáže ma dokáže zbaviť lupín a navyše zatočí aj s mastnými vlasmi. Našťastie, iba zmenili balenie.
250ml/2,49E

Avon Solutions Cellu Break emulzia proti celulitíde
Funguje. Len ju musíte spojiť so správnou životosprávou a pohybom :)
150ml/9,9E (ale dá sa vystihnúť aj za polovicu)


Dermacol Matt Control podkladová báza pod makeup
Obľúbená zmatňujúca báza pod makeup, s perfektnou výdržou a príjemnou konzistenciou. Ak o nej chcete vedieť viac, onedlho sa tu objaví recenzia.
20ml/10E

Cien odlakovač
Môj najobľúbenejší odlakovač. Lak na nechty odstráni rýchlo a precízne. Neobsahuje acetón a ani tak veľmi nezapácha. S pumpičkovým dávkovaním sa mi veľmi dobre pracuje.
200ml/1,29E

Oriflame Pure Nature čistiaca ílová maska s bodliakom
Toto je už asi 4 balenie, ktoré používam. Nie je to najlepšia maska na svete, ale nejak som si na ňu zvykla. Navyše nádherne vonia a má príjemnú konzistenciu. Aktuálne testujem inú masku, ktorá ju pravdepodobne nahradí. 
50ml/2,2E

Rexona Oxygen 24H Antiperspirant
Osobne preferujem guličkové a tuhé deodoranty a antiperspiranty. Deo/Antiperspiranty Rexona sa radia medzi moje obľúbené. Nielen svojou funkčnosťou, ale aj vôňou. Len škoda, že takto nefungujú aj výrobky prírodnej kozmetiky.
50ml/okolo 2E


Bioderma Sébium Hydra krém
Na spoločnej fotke sa spolu s Rimmelom nenachádzajú, pretože som ich objavila až na druhý deň po vyfotení produktov. Bioderma Sébium Hydra je jeden z mojich milovaných krémov. Skvele hydratuje, ale svojou konzistenciou a funkčnosťou sa mi zdá vhodnejší skôr na zimu ako na leto.
40ml/11E

Rimmel Gentle Eye Make Up Remover
Viac si o ňom prečítate TU. Žiadny zázrak, najmä na ten vodeodolný makeup, ktorý sľubuje odstrániť. Existujú oveľa lepšie a účinnejšie produkty. Som rada, že som ho minula.
125ml/cenu neviem


No Name koralový lak na nechty z La Famme
Krásna farba ale neskutočne zlý lak. Mal hrozný štetec, ktorý bol ešte navyše aj rozstrapkaný a naberal veľmi malé množstvo laku. Okrem toho v dvoch silnejších vrstvách robil ryhy a nepravidelný povrch nechtu.
10ml

Oriflame Čajovníkový olej
Výborný olej, ktorý používam lokálne na štípance a na vyrážky. Funguje fantasticky. Toto je ešte staré balenie, doma už mám nové, ktoré je obohatené o výťažky z rozmarínu.
10ml/6E

S-he Stylezone Topcoat
Tento topcoat mám doma už veľmi dlho a konečne došlo k jeho vyhodeniu.Časom zhustol a zmenil vôňu, tak ho už nie je veľmi vhodné používať.
12ml/cenu už nepamätám

Aké výrobky sa podarilo spotrebovať počas júla Vám? Používate niektorý z týchto výrobkov?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. nivea antiperspirant, šamón a kondicionér gliss kur, lak na vlasy, balenie odličovacích tampónov, sprcháč fa, dochádza gél na intímnu hygienu... mám v kúpelni ešte kondicionéry, v ktorých dokopy nič nie je, ale niet to kto minúť.. toto neznášam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, ja to mám doma väčšinou s pleťovými maskami :D

      Odstrániť
  2. Odlakovac dominavam ajja akurat toez som s nim bola spokojna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že tento odlakovač je výborný svojim pomerom cena/výkon :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017