Spotrebované jún 2013

7/05/2013 07:00:00 PM

Začal nám nový mesiac, a je teda čas zrekapitulovať si to, čo sa mi podarilo spotrebovať a nakoľko som bola spokojná. Na začiatok ale musím povedať, že tento mesiac toho bolo veľmi málo. Ide len o 5 výrobkov a 1 vzorku, keďže pravidelné natieranie celého tela som kvôli členku úplne minimalizovala. Mohla by som sem ešte pridať aj prázdnu tubu od Voltarenu, ktorým som si opuchnutý a boľavý členok natierala. A týmto mu ďakujem za to, že som v noci bola schopná pár hodín prespať a cez deň prejsť pár metrov.


Avon Solutions Body Liquid Bra
K týmto výrobkom som sa niekedy stavala pomerne cynicky, myslela som, že naozaj nemôžu fungovať. Ale ak sú spojené s cvičením a správnym stravovaním, niečo na nich je. Odkedy používam túto "tekutú podprsenku", je pokožka na mojich prsiach pevnejšia a pružnejšia. A netvoria sa mi nové strie, čo tiež považujem za plus.
150 ml/9,9E (katalóg 10 v novom obale- počkajte si na akciu, ja som ho kúpila za 3,9E)

Nivea Fresh Natural Deodorant
Môj núdzový deodorant. Zvykla som používať Rexonu Black, keďže v mojom šatníku prevláda čierna farba. Tento bol fajn, nič prevratné. Myslím, že na trhu je mnoho lepších deodorantov. Aktuálne by som sa však radšej orientovala na deodoranty, ktoré by mohli byť šetrnejšie a neobsahovali by také množstvo chemikálií. Kúpila som si preto deodorant značky Biopha. Máte ešte nejaké tipy na účinné ale menej "nebezpečné" deodoranty?
40 ml/okolo 2,5E

Éclair Le Jour Body Milk
Telové mliečko, ktoré som dostala od priateľovej mamky na Vianoce. Malo by obsahovať výťažky z čajovníka, aloe vera, pantenol či extrakt z nechtíka a vďaka nim mať upokojujúce účinky, čo však posúdiť neviem. Hydratačná schopnosť skôr priemerná, ale malo krásnu výraznú kvetinovú vôňu.
200 ml/cenu neviem


Essence PureSkin Anti-Spot Wash-Peeling
Chcela som vyskúšať pleťový peeling a tento bol v akcii. Opäť skôr priemer. Spotrebovala som ho len preto, aby som ho nemusela vyhodiť. Ale inak môj obľúbený Dark Angels od Lush je lepší.
100 ml/1,7E

Avon Clearskin Clear Emergency Intensive Cream Cleanser
Jedna zo stálic mojej kozmetickej výbavy. Obsahuje 2% kyseliny salicylovej, vďaka ktorej zmenší nedokonalosti pleti veľmi rýchlo a účinne. Moje záchranné koleso pred akoukoľvek udalosťou.
75ml/3,4E (katalóg 10)

(zdroj)
Escada Cherry in the Air parfém (vzorka, nepodarilo sa mi ju pekne ostro odfotiť)
Tak tento parfém ma úplne dostal. Vzorku dostala mamka pri poslednom nákupe vo Fann parfumérií. Escada mi nikdy veľmi nevoňala, ale toto je úplne niečo iné. Výrazné, ovocné s fantastickou výdržou. Uvažujem o plnom balení.

Čo sa podarilo tento mesiac spotrebovať Vám? Poznáte niečo z týchto produktov?

PS: Tento článok je prednastavený, v piatok poobede odchádzam do Michaloviec na svadbu. Vopred ďakujem za všetky komentáre a odpoviem hneď, ako sa v nedeľu vrátim domov.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. mne sa podaril jeden antiperspirant, niekoľko vzoriek, lebo som teraz mala obdobie skúšania všetkého možného, keďže som sa vysypala vyrážkami ako nešťastný pubertiak (čo zas spôsobilo, že som nemíňala normálne produkty, ktoré mám), službu pomaly vypovedá flexitol krém na ruky aj vazelínka z mary kay, ktorú si dávam na pery, aj lak na vlasy. a tým to u mňa končí, mne to narozdiel od iných blogeriek ide desne pomaly :)

    PS: asi ten voltaren začnem ponúkať v lekárni, keď je taký dobrý :D väčšinou dávam flector gél alebo algesal krém

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám tiež pocit, že to už ide pomaly... Minulý mesiac som si poznášala kopu vecí z intráku, tak som myslela, že míňanie pôjde rýchlo a nejak nič z toho :). Podarilo sa ti nájsť niečo vhodné na pleť? :)

    PS: Mne lekár odporučil Fastun, ale milá pani lekárnička ma upozornila, že reaguje so slnkom. Tak som sa rozhodla pre Voltaren a spokojnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vhodné ani nie. mám pocit, že je to buď vysušiť vyrážku ale zároveň aj celú pleť, alebo čakať až to zmizne samo pri nevysúšajúcich produktoch :D ujde sudocrem, ale len lokálne no a momentálne skúšam holtov krém a to sa zdá byť zatiaľ najlepšie.

      Odstrániť
    2. Tak to máš pravdu. Ja preto najradšej používam nejaké lokálne záležitosti, ale aj to nájsť je niekedy problém. Inak, ten Holtov nepoznám a to som už vyskúšala veľa vecí :D

      Odstrániť
    3. neviem, či ho chceš spoznať :D otrasne to smrdí po geraniole, ktorý akoby mal maskovať niečo ešte horšie. napr. síru, ale síra nikde v zložení nie je, tak neviem

      Odstrániť
    4. V niektorých momentoch (rozumej každý mesiac v jeden konkrétny týždeň) by som brala čokoľvek, takže možno aj toto :D

      Odstrániť
  3. Ta vůně mě zaujala nejvíc, super balení :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ju vyskúšaj, ak budeš mať možnosť :)

      Odstrániť
  4. Ta Escada je nadherna ja som o nej pisala na blogu je to prekrasna vona!

    Inak pozývam ťa k sebe na moju Summer Giveaway o taštičku plnú darčekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017